Gir ikke opp Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hei,hei... Jeg må bare få luftet dette for noen...Det er nå 5 dager siden jeg fant ut at jeg er gravid Men jeg har blødd i flere dager...Utifra mine beregninger er jeg rundt 6 uker på vei... Dette e noe som engster meg :/ Har snakket med legevakta,og de sier at dette kan være normalt...Men hadde d ikke vært lettere å ta meg inn å sjekke...Huff... Noen som har hatt det likens som meg?
mamma til en jente 07 Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 hei. ikke for å gjøre deg egstlig. men eg hadd gått på legevakten. eg fekk den samme beskjeden av tre leger. var nne hos de. men eg mistet no i helgen hade vert 12 uker i dag. men det er sant som de sier, det er mangen som blør litt når de er gravide. men ikke i mitt tilfelle =( spør om ikke de kan ta en blodprøve på deg, for å få bekrefta at alt er bra. =) det gjore de ikke på meg. men vi prøver på nytt. kommer en baby til slutt hos alle. lykke til med deg. krysser fringrene for at dere lykkes og alt går bra.
1stegangsmamma43 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Kjenner meg igjen...Jeg valgte å droppe legevakta og dro rett til gynavdelingen. Fikk hjelp fort der. Og det er jeg dritglad for. Selv om det ble en spontan abort på meg. Var ti uker men fosteret var knøttelite... Stor klem og jeg tenker på deg.
Gir ikke opp Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk for svar!! Skal inn til lege imorgen,så eg bare krysse fingran! Kjæmpetrist å høre at dere begge mistet,håper at det går mye bedre neste gang. Klem til begge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå