Endelig_mamma<3 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 etter en skikkelig god julemiddag, blir i hvertfall jeg VELDIG mett, også får jeg følelsen av å være stinn.. hvis noen skjønner. Har fått den følelsen nå, bare uten den enorme metthetsfølelsen. Begynner å lure på om det er plass til noe mer inni der.. hehe. hvor fullt skal det bli?! Er jo bare i uke 26, så det er jo en tid igjen.. Merkelig følelse.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 jeg er oxo stinn hele tiden.. er kun i uke 18.. ingen mage heller
Frk81 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Veldig stinn i magen jeg også. Er ganske Ok når jeg våkner, men etter dagens første matinntak er mage stinn resten av dagen. Jeg er bare i uke 14...Føler magen buler allerede, og det er jo slettes ikke den lille som tar plassen enda. Ja,ja;) Blir spennende å følge med hvordan det blir framover;)
Endelig_mamma<3 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Det er godt vi er flere:) Denne følelsen har kommet de siste ukene og jeg har mage og den er stein hard.. hehe. Så mitt syn på det, det er ikke plass til noe mer der.. hehe.. Joda han skal få vokse seg stor og sterk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå