Gå til innhold

nå ble jeg skikkelig irritert altså.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I oktober mnd var jeg innlagt pga bihulebetennelse. Det fikk jeg pencilintabeletter og nesepray som jeg skulle ta. Etter ca en uke på pencilin var jeg så og si frisk, og ved endt kur var jeg vel frisk. har i vertfall ikke merket noe etterpå..

I dag hadde jeg time til etterkontroll pga bihulebetennelsen.. Jeg mente dette var bortkastet tid siden jeg er helt fin. Men legen på sykehuset mente det var veldig viktig å komme..

Jeg møtte opp da siden han hadde sagt dette.. Han spurte meg hvordan det gikk. og jeg svarte det gikk bra.. Da sa han: ja da er det ikke mer å gjøre i denne saken.. (akkurat som jeg ikke viste det da..)

Jeg fikk en lapp av han jeg skulle gi til damen i skranken.. Og vet dere hva.. Jeg måtte betale egenandel på 300 kr for å svare det går bra på spørsmålet hans... Er ikke det helt sykt...?? kunne filleristet hele systemet.. Denne avgjørelsen han tok kunne jeg vart på gjennom en enkel tlf samtale..

Måtte bare få ut litt frustrasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

skjønner at du er lite fornøyd ja.. har opplevd noe lignende før jeg også. for to år siden hadde jeg en spontanabort.. var hos lege å greier da.. blei sendt på sykehuset osv.. etter noen dager ringte fast legen min meg og skulle fortelle meg om bruk av prevensjon faktisk!! ja ja tenkte jeg.. detta kan jeg jo fra før av men.. etter en uke fikk jeg regning i posten på 55 kr!!!!!! bare fordi hu hadde ringt meg.. jeg greide ikke noe anna enn å le. noe så tragisk ass.. dissa legene kan å ta seg betalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...