Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Huff... Begynte å blø forrige onsdag. KRAFTIG! Var da 22+4. Dro til legen og fikk komme på sykehuset for sjekk. Der var det en vilter liten krabat som hadde det bare bra. Ingen ting feil der. Morkaka var hel. Han fant en liten pose med blod utenfor fostersekken, så det kunne blø igjen sa gynekologen. Og det gjorde det. På fredag kom det masse! Igjen inn til legen, fant hjertelyd, full fart. Ville ikke sende meg videre til UL pga at han mente at de ikke ville finne noe nytt. Natt til lørdag kom det masse blod i tillegg til en levret klump. Blør litt idag igjen. Da jeg var hos jordmora på torsdag sa hun at det kanskje kunne være en tvilling eller trilling som fór sin vei. Kjenner liv i magen og begynner også å se at magen beveger seg når han sparker. Har lyst å dra til legen igjen for å få henvisning til ny UL, men følte meg litt avvist da jeg var på UL sist. Akkurat som at jeg kastet bort tiden hans for fosteret hadde det jo bra. Han mente at legen skulle sjekke meg bedre før han sendte meg videre. Skal til jordmor igjen på torsdag, får høre hva hun sier da... Men... Er det andre som har opplevd å blø mye så sent i svangerskapet og likevel så går alt bra? Jeg kjenner jo liv, og har normale SF-mål. Håper at det bare var en ikke levedyktig tvilling og at det ikke kommer til å gå ut over den babyen som fortsatt er der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå