Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hadde ett innlegg tidligere om ett vennepar som synes det er greitt med tafsing og flørting med meg og min mann. jeg ble såret av min mann og min veninne en gang og hun bare fjaser det vekk. Min mann ble veldig lei seg og jeg vet han ikke gjør det igjen. Han vet og at om de tuller med det igjen kommer jeg til å gi grei beskjed. Men sinnet mitt er der enda. Planlegger hva jeg skal si. Vet de kommer til å si at jeg ikke må være sjalu. De har jo tydligvis ikke de rette følelsene for hverandre som oppmunterer hverandre til å flørte og tafse med venner. De sier det er slik en fest skal være. Kunne ha klubbet de ned. Noen med gode råd om hvordan jeg takler de uten å bli usakelig??
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Fikk foresten 25 svar den gang jeg fortalte episoden. Alle støttet mine følelser..noe som er godt gjort på denne siden. Mange mente det var bare å kutte de ut,men det er vanskelig for de bor i nærheten og barna leker ilag. Vi har festet med de før uten at noe stort tull. Men når det skjedde og de ikke respekterer mine følelser og holdninger synes jeg de er dårlige venner. Har mange vennepar og denne oppførselen er IKKE normal standard i ett forhold.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 For det første ville jeg ikke kalt de for venner og for det andre ville jeg ikke hatt noe med de å gjøre. Syns det er rart å kalle folk som vil tafse på deg på fest som venn og som attpåtil sier at det er normalt? Hadde bedt dratt til hæl.... og kansje bedt de finne seg en swingingklubb der dette var vanlig.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Takk...bekreftelse igjen på mine meninger om de. Problemet er at de bor nærme og en kan ikke unngå de. Men vi kan unngå å feste med de til en viss grad. Vi har jo felles venner,så unngå de helt på fest går ikke. Er redd jeg eksploderer en gang på fest..og da skal de faenmeg få. Treffer de på fest 1 gang i året bare heldigvis. Men jeg blir så provosert av at de synes slikt er helt greitt. De kan ikke ha hatt særlig erfaring med forhold bak seg fra før. De må være mer venner enn kjærester.
Northernlights Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Det er jo bare å si fra, egentlig, om at dette er din mann, og at det ikke er ok å tafse på hverken han eller meg. Si fra på en sint måte, hvis de ikke "hører etter". Og hører de ikke, så ville jeg rett og slett bare kuttet ut omgang med dem. Hadde ikke sett på dem som virkelige "venner" etter det. Nei, det er virkelig ikke slik en fest skal være. Feil! HI, håper dine "venner" åpner øynene sine snart. Før du klubber dem ned...huff, hehe
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Velvel, nå er det vel opp til dem selv hva de synes er ok i sitt parforhold, uten at du behøver dømme dem for det. Det er mange som har åpne forhold og tillater flørter med andre, uten at de er mindre glade i hverandre for det. Så det er nå ikke ditt problem. Det som imidlertid ikke er greit er jo det at de driver sånn med folk som ikke har bedt om det på noen måte, og som klart viser at de ikke setter pris på det. Det er respektløst. Er de sånn bare på fest, eller i dagliglivet ellers også? Hvis de bare er sånn på fest, er det nå bare å la være å feste med dem, men omgås kun i edru tilstand. Er de sånn til vanlig også, ville jeg gitt klar beskjed om at dette er helt uakseptabelt- og hvis ikke de kan respektere det, så får dere bare kutte kontakten.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 De er litt flørtete i edru tilstand og..men ikke noe å reagere over...rett og slett barnslige. Men etter denne situasjonen irriterer det meg og..for jeg ser hvilken holdninger de har. Selvsagt må de bare styre på..men mitt forhold får de ikke kødde med. De maser stadig og om denne hendelsen om og om igjen...hun er tydeligvis stolt over det. Rett etterpå ble hun helt kokko i nærheten av min mann...helt annerledes enn hun pleier. Mannen merket det og synes det var gøy... Men det skal sies at han er en dørmatte..hadde funnet seg i hva som helst. Men det er trist at en må søke bekreftelse fra andre at en er attraktiv. Men for all del. Jeg er ikke vanligvis sjalu og overhodet ingen dramaqueen. Derfor synes jeg det er litt vanskelig. Vi har heller ikke kjent de i så mange år..men trodde jeg kjente de godt. Synes dansing og tulling er helt ok selvsagt. Men stripping og tafsing hører ikke hjemme i mitt syn på ett sunt og godt forhold!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Mannen din må da kunne sifra han også? Hva de gjør med/mot andre er som sagt ikke deres sak, men dere må nå si klart ifra hvor DERES grenser går. Og da mener jeg ikke gå rundt grøten, men virkelig fortelle dem hvor skapet skal stå- og at dere kutter kontakten om dette ikke slutter.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Enig i at han og må gi beskjed. Hvis det dukker opp en anledning så gir jeg grei beskjed og det må han støtte..det gjør han. Forelska? Betatt ihvertfall. men hun fikk ingen respons tilbake selvsagt..så det dabbet av. Men hun lever veldig på denne episoden med min mann...er jævlig tøff når hun nevner det.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Betatt og forelska er samme skiten i mi bok!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Han var bare "betatt" eksen min også. I ei på jobben sin. Bedyret sin uskyld, og at følelsene for henne kun var at han var "betatt" av henne. "Betatt" fant jeg ut var samleie på jobben, i jobbsammenheng, på kurs, i bilen, og andre steder de kunne møtes.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 akkurat dette opplevde vi også av et vennepar. hadde kjent de i mange år, også plutselig begynte de å snakke om 4 kant og mente vi burde bli mer åpne i forhold til sexlivet vårt. de hadde hatt 3 kant flere ganger. vi avviste de jo, for ingen av oss ville ha en slik kontakt med de. jeg syns for såvidt det er ok med bittelitt flørting. mannen min hadde vistnok klapset hun venninna mi på baken en gang, bare sånn for moro. da var hun pluteslig kjapp til å gå til meg å klage og liksom bli sur for det da. hun som tidligere ville gå til sengs med ham. bare for at jeg skulle bli sjalu tenker jeg. verre var det da vi var ute og danset og hun begynte å tafse etter musa mi!! fikk helt noia jeg. tok det opp med de i edru tilstand at det måtte bli en slutt på dette. endte med at vi ble uvenner i en tid. ringte meg etter et halvår og ba sårt om unnskyldning og sa hun savna meg. vi er ikke akkurat sammen hver dag, med ses av og til. har ikke festet med de på flere år.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #14 Skrevet 3. mars 2009 Heldigvis er hun en marerittdame for min mann. Hun tyner mannen sin..uten at han ser det selv. Hun har full kontroll på han. Han gjør alt inne og ute...hun blir så fort sliten. Hun er vant med å få det som hun vil. Men jeg vet hva min mann liker og vil ha..og det viser vi henne både med væremåte og hvordan vi gjør det i vårt forhold. Tror hun synes sin mann er litt kjedelig. Min mann er bestemt og mandig..og han hater slike damer,forholdsmessig. Hun gjør mye rart ellers så vi synes synd på mannen. Men de er jo greie og. Kunne de bare ikke respektert at det går an å ha det gøy uten å tøye grenser..veldig skuffende. Kan hende hun er forelska,men det bekymrer meg ikke. Hun er veldig krevende og anstrengende. Min mann hadde ikke holdt ut en dag. Vi har det og veldig bra sammen heldigvis.Vi er veldig lidenskapelige overfor hverandre selv etter 12 år...setter ekteskapet høyt. Han vet utmerket godt at gjentar noe seg så er jeg borte. Han har for lenge siden sagt at han ikke vil ha fest med de igjen. Men jeg synes det blir dumt for vi har jo felles venner ...vanskelig å unngå. Satser på å fått gitt skikkelig beskjed. Hjelper ikke det så unngår vi de. Men minn mann og han er veldig gode venner og mannen hennes er veldig snill ellers.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #15 Skrevet 3. mars 2009 Betatt er like gale det ja. Men er hun betatt av min mann er det hennes problem. Så lenge han ikke gir vibber tilbake så kan hun bare leve i sin lille fantasiverden. Tydeligvis så er denne episoden ett hødepunkt ideres liv..siden de gnåler om og om igjen om det. Ikke så mye spenning ellers. Min mann sier jeg ikke skal bry meg for selv skal han ikke dumme seg ut igjen. Men jeg er så amper og vil bare slenge noen gloser i trynet deres når de begynner å snakke om det. Var bare sinna på mannen min etter at de tulla seg. Men når jeg såg hvordan hun oppførte seg blant min mann og hennes mann bare lo av det ble jeg så sinna og skuffa. Og det at det er jeg som er sjalu og treig....arghhhh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå