Frøken Bollerund Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Alternativene er vel disse (vil ha litt rimelig, og VARME): * Bahia Feliz, Gran Canaria * Playa Del Ingles, Gran Canaria * Lanzarote (evt hvor?) * Hellas (Rethymnon?) Hva ville du valgt og hvorfor??? Har du andre forslag mottas de også med stor takk!!!
Gjest Gul stjerne Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 En av kanariøyene. Hellas i april kan være kaldt.
Frøken Bollerund Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 *Dytter* Ingen som har vært på noen av disse stedene, og kan hjelpe?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Vi har vært på Bahia Feliz i des/jan en gang og jeg syns ikke det var så fint der............ Nå er det jo bra tenperatur i april sikkert, men selve stedet var heller ikke så veldig fint...........
digger Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Når i april? Har du tittet på Sunwing Resort, Arguinnegin?
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Tenerife; Sunwing Resort Fañabe eller Granada Park, begge med ving.no Jeg elsker Tenerife; en helt super øy med mange opplevelsemuligheter. Lanzarote er også fint; her er det noen år siden jeg var, den gang Sol Lanzarote var et Sunwing Resort, har hørt Playa Blanca er bra og vi vurderer å ta neste års påaskeferie dit. T
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå