Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hva søren skal jeg friste med?? Har slitt med oppkast og litt diaré siden onsdag. Er i mye bedre form i dag, drikker greitt nok med væske-selv om det blir litt lite.. og får i han litt loff til frokost.. Samt at han spiser litt babykjeks fra Hipp.. Men nå tror jeg han begynner å bli lei, og jeg vil så gjerne at han får i seg litt mer næring.. Tips, anyone?? Han er 10 mnd.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Skal man ikke kontakte lege om man har sånne ting i mer enn 3 dg!? har ikke noen tips til mat osv... :-( Lykke til
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Har vært til legen. Har ikke hatt det sammenhengende i 3 dager.. snakka nettopp med hs, hun foreslo å koke havregrøt.. så da får vi prøve det til matlysta kommer seg igjen..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 da jenta mi var på den alderen sa hs at jeg skulle kjøpe 4mnd grøten, det var nesten som loff og binder magen. hva med pastaskruer han kan spise selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå