Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Dere som har fulgt med på den runden med America's Next Top Model som ble avslutta forrige mandag - hvem vant?? Er det ikke typisk, jeg har sett hver eneste episode denne runden, og så går jeg glipp av finalen!!!?? Sukk...
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Jippi!! Håpa på henne, hun var jo kjempe pen!
Gulosten™ Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Plus size og plus size, fru blom.... Sitat Oprah: "It`s so nice to finally have a winner who actually HAS a size!" Hun så frisk ut, i motsetning til de andre i hvert fall
cherry coke Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Synes ikke det var fortjent i det hele tatt. Anya som ble nr 2, var mye mer modell. Whitney hadde ikke så bra bilder og dessuten hadde hun en slags falsk, påtatt måte å være på...synes jeg da=) Jeg tror om Anya hadde vunnet, ville hun ha nådd ganske så langt og fått en god karriere som modell.
Mikroline Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Tror ikke en andreplass i top model hindrer en modellkarriere. Hvis Anya har det som skal til, lykkes hun som modell uansett om hun vinner top model eller ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå