Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er lys og hårene over leppen er blitt stive, mange og ekle. Noen som vet hvor jeg kan fjerne dem en gang for alle og til hvilken pris? Er det slik at lyse hår er vanskeligere å bli kvitt permanent enn mørke?
Gjest Gul stjerne Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Du kjøper voksstrips på Vita til ca 60 kr og gjør det selv. Gjorde det akkurat selv, ikke noe å være redd for.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Lyse hår er vanskelige å bli kvitt, men det gjøres stadig fremskritt på det området. Så vidt jeg vet er elektrolyse den eneste måten å bli kvitt lyse ansiktshår. Det kan du få hos hudpleier, men da ville jeg sjekket om de er flinke på det først. Det gjør såpass vondt at det er dumt å betale med såmerte og penger til en som ikke får det til. Det finnes også private klinikker som har hårfjerning som spesialitet, google litt for ditt hjemsted.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 en annen ting med elektrolyse er at om de ikke treffer hårroten riktig får du arr, som ikke synes før noen år etter...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Takk for tips! Hvilke klinikker har best rykte? Vet du om det holder med en behandling? Pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå