Gjest Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 ja så var jeg i uke 5 da.. pluss noen dager. Men en ting skjønner jeg ikke i det hele tatt.. Jeg har fått tydelig mage allerede??? Har ikke opplevd akkurat det før, selv om jeg har barn fra før... Rare greier :-)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hormonene som du får nå gjør fordøyelsen tregere, og magen mye mere oppblåst enn normalt. Så magen din er nok bare luft og fordyød mat....
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 oi, ja, får håpe det, er ikke HELT innstillt på tvillinger akkurat =P
Candy girrrl Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Uansett er ikke tvillingene dine større en en tommelfingernegl. Merket magen føltes gravid ut på samme tidspunkt. Er nå i uke 11 og magen er flatere enn i uke 5-6.
elli med lille spire Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 er vel 5+noen dager og det er kommet mage, de siste ukene har jeg hatt oppblåst mage, men nå er den hard og kommet ut... Jeg hadde en sa ifjor i uke5, da var jeg ikke sånn, så vet ikke helt hvordan dette er... Heldigvis gikk jeg ned i vekt så nå passer mine bukser bra rundt livet, de er ikke trange lissom...
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 uff, blir visst helt tullete av å lese diverse innlegg her jeg :-) "jeg har fått visst at tidlig mage tyder på ditt og datt" "jeg vet at det er det og det fordi at". Nei, jeg satser på at det er luft =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå