Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Kan man nekte å føde normalt ved seteleie? altså kreve keisersnitt og nekte på å få ungen snudd? Har nemlig ei venninne som gjorde nettopp det...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Ja jeg tror det! Kan hende det er litt ulik praksis på sykehusene rundt omkring, men min jordmor sier at dersom babyen ikke snur seg, så bestemmer jeg helt selv om jeg vil føde vanlig eller keisersnitt, evt. forsøke vending. Utvendig vending er jo forbundet med en viss risiko, i tillegg så har jeg hørt det er fryktelig vondt, så hvis ikke snuppa mi snur seg, så har jeg bestemt meg for å ta keisersnitt.. Det er ikke bra for verken mor eller barn å føde setebabyer normalt, er ihvertfall det de sier til meg..
<3Lykkelig<3 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Ja, det kan man. Snuppa mi lå i seteleie, jeg var hos samtale på sykehuset, legen ga meg 3 valg. Jeg valgte å forsøke vending, om det ble misslykket skulle jeg få planlagt keisersnitt. Noen steder så lar de ikke noen føde seteleie, husker ikke hvilke, men jeg har hørt det. Så her ble det ks, men det ble litt før så det ble haste ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå