Gå til innhold

Noen som har en liten hund å gi bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer veldig å få meg hund,slik at jeg kan komme meg litt mere ut og gå litt turer.

har fått diagnosen diabetes type 1 og trenger å gå litt turer for å stabilisere blodsukkeret,men det er jo så kjedelig å gå tur inni den skogen her som jeg bor.

Jeg er godt vant med hunder.Har vokst opp med hund og har hatt en Boston terrier for mange år siden.

Har ikke mulighet for å betale mange tusen kroner for hunden,men om du har eller vet om noen som har en hund ingen har tid til,så ta kontakt da vel:)

Signer med nic,så sender jeg deg en personlig meldig tilbake:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes flere hunder som trenger et hjem, men om du ikke har noen tusenlapper til overs så er kanskje ikke hund det beste? Det er dyrt å ha de til vetrinær.. , det koster mye penger til mat osv. Litt kjedelig å ikke ha råd til behandling den dagen hunden blir syk.

Skrevet

Sjekk finn.no. Evt. ta kontakt med foreningen for omplassering for dyr.

Skrevet

Har sjekka Finn mange ganger og ofte ligger små hunder på ca 10-20.000 og det synes jeg blir i meste laget.

Behandling av hund hos vetrinær er ikke noe problem.

Skrevet

Ta kontakt med et omplasseringssenter.

Håper du ikke bare skal ha en hund for turenes skyld? Den trenger mye annet i tillegg

Skrevet

så koselig! jeg hadde tenkt å finne en mann til min hund men det blir jo ikke valper med det første da.. hehe

jeg skaffet meg hund av den grunn at jeg trengte å komme meg ut på tur.. hadde aldri tid til å trene før men når jeg MÅ ta den turen i løpet av dagen satte det meg i gang. herlig:)

(det er ikke mye veterinærutgifter så lenge den holder seg frisk, eneste er vaksine en gang o året. og det er ikke SÅ dyrt)

du kommer til å storkose deg!

jeg gleder meg til å gå tur med både barnevogn og hund jeg:)

lurt å gå inn på finn på gis bort ja.. det er ofte blandingshunder og de pleier å være smarte og lette å lære opp også :)

Skrevet

Er det mulig?Selfølgelig er det ikke bare for turen sin skyld!Les hoved innlegg neste gang a.Der skrev jeg ganske tydelig at jeg er en hundevant person og har iallefall 20 års erfaring med hund,men måtte vel ikke komme med alle "god"orda her bare for et så enkelt spørsmål som:noen som har en liten hund å gi bort?

Men i allefall da,så synes jeg det er bedre å ha hund for at du skal gå tur med den enn å ha hund bare for at den skal ligge hjemme alene hele uka.

Jeg har fri 2 dager i uka og har også mulighet til å ha med hunden på jobben.

Skrevet

Takk for fint svar majamia:)Høres ut som du koser deg ja!Hva slags hund har du da?

Ganske god trim å ha hund da.Da jeg hadde Boston Terrier min gikk jeg masse turer,så da var jeg jo så sprek!

Kos deg med hund og barn:)Og si fra når du blir bestemor da!hehe!

Skrevet

Godt vant med hund,tilsier ikke nødvendigvis at man er så veldig flink med hund. 20 års erfaring eller ei.

"Bedre å ha hund for at du skal gå tur med den enn å ha hund bare for at den skal ligge hjemme alene hele uka" Så det er enten eller? smart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...