Gå til innhold

Erfaring med Kanvas-barnehager?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har barn i kanvas-barnehage her? Hvordan er den type barnehage kontra "vanlig" barnehage? Tenker på opplegg, personalet osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De barnehagene er helt straighte. De har ingen egen pedagogikk ut over grunnverdier. De følger rammeplan for barnehagen.

Skrevet

Kjempebra erfaring!

  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg lurer også. De praktiserer åpenbart avdelingsløs barnehage. Flere erfaringer?

Skrevet

Vi har fått plass i kanvas-barnehage til høsten, en som enda ikke er ferdigbygget. (den ser SVÆR ut!)

Det jeg liker med kanvas-barnehager er at de er non-profit. Alle pengene de tjener puttes tilbake i bedriften, til bygging, ansatte, utstyr osv, så det er ingen som tjener seg rike på at man har barna i barnehagen deres, hvilket sier meg at de er genuint opptatte av å drive en god barnehage, ikke av pengene de kunne tjent :-)

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg ble veldig interessert da jeg så at de har samarbeid med Unicef og at de satser på å være miljøfyrtårn.

 

Problemet var at de fleste plassene i Oslo er bedriftsplasser så det er visst vanskelig å få plass.

Skrevet

Vi har gutten vår på 17 mnd i Kanvas barnehage, primært en bedriftsbarnehage.

Har ingen andre barnehageerfaringer, men er veldig fornøyd.

Kvalifisert personale, liten avdeling med de minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...