Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Noen som har barn i kanvas-barnehage her? Hvordan er den type barnehage kontra "vanlig" barnehage? Tenker på opplegg, personalet osv.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 De barnehagene er helt straighte. De har ingen egen pedagogikk ut over grunnverdier. De følger rammeplan for barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Jeg lurer også. De praktiserer åpenbart avdelingsløs barnehage. Flere erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Vi har fått plass i kanvas-barnehage til høsten, en som enda ikke er ferdigbygget. (den ser SVÆR ut!) Det jeg liker med kanvas-barnehager er at de er non-profit. Alle pengene de tjener puttes tilbake i bedriften, til bygging, ansatte, utstyr osv, så det er ingen som tjener seg rike på at man har barna i barnehagen deres, hvilket sier meg at de er genuint opptatte av å drive en god barnehage, ikke av pengene de kunne tjent :-)
Gjest Tale30 Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Jeg ble veldig interessert da jeg så at de har samarbeid med Unicef og at de satser på å være miljøfyrtårn. Problemet var at de fleste plassene i Oslo er bedriftsplasser så det er visst vanskelig å få plass.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Vi har gutten vår på 17 mnd i Kanvas barnehage, primært en bedriftsbarnehage. Har ingen andre barnehageerfaringer, men er veldig fornøyd. Kvalifisert personale, liten avdeling med de minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå