Gjest Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Vi hadde barnevakt, ikke ofte vi har vært ute på byn, var kjempe gøy, jeg drakk en hel haug med drinker ute og shotta noe andre greier hjemme på nachspillet... Var en perfekt kveld, hadde det utrolig morro.... Men så er det plutselig svart... (husker ikke) husker ikke da folk dro og at typen hadde lagt seg. Var bare meg og en til som fortsatt var våkne, ikke skjønner jeg hvordan vi kom til det vi gjorde, vi ler og har det gøy, han tar av buksa mi og jeg er helt med, ingen klokker i hodet mitt som ringer, trusa og buksa er av, jeg tar på meg selv og han tok på meg også, så tar han frem sine kjønnsdeler, da plutselig går det opp for meg hva som skjer, jeg spretter opp og løper på et av barnerommene og faller i gråt... så sover jeg der den natta, han som var hos oss dro... (en kamerat av typen min også...) Jeg legger meg til typen min neste dag og forteller allt... Han ble ikke glad akkurat, men forholdet vårt tåler det, det er jo bra, men jeg føler meg ikke bra... Selv om han tilgir meg er det liksom noe med hva man står for som man ikke lenger kan stå god ved.... Men vi skal vel komme oss gjennom dette, tar vel sikkert litt tid å stole på meg, tom jeg klarer ikke stole på meg selv, men typen min og jeg har det veldig bra, jeg har aldri hatt en grunn til å være utro, skremt av meg selv at jeg lot buksa falle sånn uten å tenke i det hele tatt... Måtte få det ut og gi gjerne kommentarer... Noen som har opplevd samme greia? takk for at du gadd å lese.... :-)
cherry coke Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Uff da..ikke noe bra. Men et første som slår meg er at du ikke har kontroll når ddu drikker? Kanskje redusere alkoholkonsumet betraktlig? Har ikkek vært ute for det samme selv...men håper dere kommer dere gjennom det. Lykke til.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 pleier ikke å få blakouter altså.. :-( pleier å drikke vann mens jeg drikker også, men gjorde ikke det da... Men sprit pleier jo ikke å være det tryggeste da... Drakk noe jeg ikke pleier å drikke så kanskje det var det som gjorde at jeg fikk blackout osv.... Jeg klarte iallefall å stoppe midt i før det ble enda verre, det er jeg veldig glad for :-) takk for svar :-)
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Hmmm, tipper det er shottene som vippet deg over jeg. Burde ikke drikke så mye, alle kan gjøre ting man normalt sett aldri ville gjort i edru tilstand, når man blir sååå full. Godt typen din tok det "greit" hvertfall, så tipper jeg du drikker mindre neste gang du er ute )
cherry coke Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Kjenner selv mange som ikke tåler sprit. Jeg kan ikke drikke det fordi jeg blir dritings på ingenting. Personlig synes jeg at sprit er noe jævelskap og har sett mange som gjør ting de vanligvis ikke ville ha gjort når de drikker sprit. Bare husk det til neste gang=)
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 skal nok ikke være så lett på flaska fremover, for mye å risikere... takker for svar, det man ikke dør av, blir man sterkere av, får håpe det stemmer :-)
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Og for å svare deg om noe lignende har skjedd med meg, så ja. Var ikke utro da, var singel ) Men jeg var ute med noen gamle kollegaer, der vi drakk bare sprit når vi kom ut. Jeg la visa kortet i baren, og drinkene kom på rekke og rad. Når jeg ba om regningen så jeg at den var kommet opp i 1000,- så da ga jeg visa kortet tilbake igjen for å drikke mer!!! :-O (burde jeg vel skjønt at NÅ er det nok) Anyways, jeg hadde datet en fyr jeg fant ut jeg ikke ville ha noe videre med å gjøre sidenvi ikke passet så bra sammen. Når jeg våknet opp dagen derpå stirret jeg i ett tak som IKKE var mitt! Hehe... Snudde meg, jooooda... Der lå daten, som jeg skulle holde meg unna. Husker ingenting!!!!! Aner ikke hva vi har gjort den kvelden jeg :// Kom på jobb, da hadde jeg visst møtt en gjeng fra jobben også. Ingen minner! Trodde dem køddet med meg først, men så sa dem at jeg hadde gått med en høy, mørkhåret mann. *flau* Hehe... Så jeg drikker IKKE sprit mer
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 skremmende det med sprit osv og hva den kan gjøre, man tror man har kontrollen og at man tåler sprit osv. Men det skal ikke så mye til før den kontrollen og alle regler osv er borte.. :-/ Godt å snakke om det, man får liksom fått det ut litt.. :-) Håper bare typen min faktisk tilgir meg, man kan si mye liksom.. Tenk om han vil ta "hevn" liksom el noe...?!? Men man kan vel ikke tenke sånn... Klem :-)
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Men hva sa han da?? Min mann var utro for noen år tilbake, han var også dritings. Gratis drikke på kurs, hotell osv. Jeg har tilgitt han, var IKKE lett men jeg gjorde det. Og hevn? Kunne ikke falle meg inn å gjøre, vet at det hjelper faktisk ikke. Blir bare værre.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 var noe av det første jeg sa til han den morningen så han ble jo veldig sjokka da... Lurte på akkurat hva som skjedde osv.. Jeg er ikke av typen som prater masse så har ikke snakket så mye om det i ettertid, men vi har klemt hverandre, kyssa og jeg har grått på skulderen hans.. Sendt han sms osv.. Hadde jeg snakket med han hadde jeg bare grått derfor jeg må sende sms osv istedenfor.. *ler* Merker på han at han oppfører seg anderledes, men det er jo ikke rart og jeg tror ikke han vil ta hevn...vet ikke hva som er normalt å tenke for andre parten liksom.. Hvis en sjanse byr seg for han er det kanskje lettere å ta den og tenke med seg selv at nå er man "skulls" liksom... Men vi har det så bra sammen sånn ellers at vi kommer oss nok gjennom.. :-) Får ta tiden til hjelp...
Mom2Two Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Hadde jeg hatt så lite kontroll når jeg drikker alkohol, hadde jeg ikke drukket alkohol..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Mom2Two, men en gang måtte du jo ha funnet ut at du hadde så lite kontroll eller hva? Hi, det er nå iallefall bra at du har fortalt din kjære alt. Men anbefaler deg å ligge unna spritflasken i framtiden. Ikke bare for din egen del men også for at din kjære skal få sjansen til å stole på deg igjen før du tar "sjansen" å tar en fest igjen. Veldig bra at dere har et så sterkt forhold som tåler en fartsdump:)
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 Utrolig bra av deg å fortelle det til samboeren din med en gang Og så bra at han tar det nokså greit. Håpe det ordner seg mellom dere Hadde det skjedd meg, eller sambon min hadde gjort noe slik mot meg så hadde det nok vært ha det bra ja.. det hadde ikke jeg kommet over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå