Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sånn ca 7 uker idag, synes tiden går seint. Går liksom bare å venter på at ting skal gå "gale", hadde abort i juli 08. Så jeg tør ikke helt å slippe meg løs med gleden.

Har vondt og oppblåst mage, ingen blødninger. Skal til lege neste tirsdag, så vil da spør om han kan henvise meg til en ultralyd for å se om alt er som det skal.

Hvordan har dere andre det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er leit for deg.. Vettu, jeg har også vært kjempe nervøs og har ikke klart å tenke at dette går bra. Jeg er i dag 11+1 og UL i dag viste en nydelig liten mini baby som sprella, og hjertet slo akkurat som det skulle. Endelig tør jeg å slippe løs de positive tankene som har trengt seg på i det siste:) tiden har faktisk gått ganske kjapt selv om det føles uendelig lenge igjen.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg også bedt om en UL for å se livet inni deg. Det har hjulpet meg. Også er det ikke annet vi kan gjøre enn å la tiden gå. Jeg har vært veldig fokusert på å ikke vente for da har tiden gått ekstremt tregt. Har begynt å bade med ei venninne, og det er virkelig å anbafale!

Dette går nok bra skal du se:-)

Lykke til..

Skrevet

kjenner igjen engstelsen, er førstegangsgravid og bare 9+2 idag.. men klarer kke helt å slå meg til ro med tanken at det faktisk er noe i magen.. har sikkert tatt 10-15 cb tester og alle tydelige positive.. skal til legen i neste uke.. førstegang..

går det ann å få høre hjertelyd eller noe sånt da? er da 10+3 den dagen jeg skal dit..

Skrevet

Jeg fikk høre hjertelyden når jeg var 11+2 hos jordmor :) Jeg bad henne forsøke og lovet jeg ikke skulle bli urolig. Jeg hadde ikke store forhåpninger om at hun skulle klare å finne den. Jeg var fornøyd med at livmoren hadde vokset og var som den skulle. Normalt bruker de ikke begynne å lytte før i uke 14-16 sa hun. Lyden var ganske tydelig men jordmor sa at barnet fortsatt lå så langt inn (som det ska) og derfor var det mange forstyrrelser på lyden. Jeg jer så glad jeg fikk høre den jeg :D

Var på kontroll hos legen uken før 10+2, hun ville ikke prøve.

Jeg også førstegangsgravid og er 11+5 i dag. Det er så uvirkelig, men det hjelper å få høre hjertelyden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...