Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Er farlig gode. Alt for gode. Og dumme fristelser som kommer til butikkene leeeenge før jeg har begynt å tenke på påske.. Gi meg styrke til å stå i mot!!
NoDoubt Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er og hekta! Hadde meg et tidligere i kveld. Beit av toppen, gravte litt med skjeen, plustelig var hele greia i magen. Før jeg fikk sukt for meg....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Har prøvd meg på slike påske egg, men synes de rett og slett er kvalme, for søt og klissete. Men jeg synes det er ille nok med alle fristelsene som alltid står i hylla på butikken, men det som er så greit med disse er at man blir så vannt, og klarer derfor å ignorere de, nesten alltid...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Ja, de er faaarlig gode... Men har klart å la være å kjøpe det så lang i år.... Men varer vel ikke så lenge kjenner jeg meg selv rett :/
metaMORfose Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har aldri smakt dem, jeg. Og når jeg hører om avhengigheten, så kanskje jeg bør la være. Jeg er en godtemoms altså. Men påskemarsipan er jo ille nok det, jeg elsker kolibriegg med frø!
Distre` Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Ett egg inneholder nesten 200 kalorier:-s Det er nesten like mye som en hel stratos...... Godt er det men, er det verdt det.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Aldri smaket disse eggene jeg.. Marsipan er jeg heller ikke så glad i, kun med sjokolade utenfor.... Men kolibriegg med strø, og kolibristenger med strø er bare nam nam.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2009 Sukk og stønn!! 200 kcal på ett egg.. Ja det var ikke lite heller da.. Men de er så gode a det kan faktisk diskuteres om det er verdt det:) Jeg har heldigvis ikke sett dem igjen på butikken etter at den første ladningen gikk tom.. Så håper ikke de komme inn igjen heller. Bedre å slippe den fristelsen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå