Gå til innhold

Noen gode amme-bh å anbefale ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha noen med god støtte, og som ikke får brystene til å "henge"....

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Bh'ene fra Triumph er gode, de gir skikkelig støtte (også til store, tunge bryster) og det fins mange fine modeller. Er veldig fornøyd med en blondeamme-bh fra Triumph:-)

Ellers anbefaler jeg deg å sjekke ut www.underverker.no, der har de massssse bra. For meg er det vanskelig å finne bh'er i butikker, siden jeg bruker 75 H, men hos underverker.no har de kjempebra utvalg.

Joda; disse merkene koster litt penger, men jeg anbefaler alle å investere i 2 g o d e kvalitetsbh'er i stedet for 5 halv-gode.

Skrevet

Triumpf har jeg god erfaring med, men kjøper ikke ammebh i den prisklasse før det har gått en stund. Den 1-2 mnd er puppene mine så enorme at det uansett blir bomkjøp. Har et par sloggi bomulls bh/topper som jeg bare sklir opp. Etterhvert så kjøper jeg meg noen som sitter bra.

Skrevet

på lindex har de noen spilefrie ammebher som jeg synes er bra. holdt puppa godt på plass og satt veldig fint på. koster ikke skjorta heller.

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt ammebher på mammatrend.no som det reklameres for på siden her..,og den var kjempebra!! :) Jeg har prøvd flere uten spiler, men med mine hengepupper funker ikke det dessverre, Ingen har holdt sakene på plass dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...