Gå til innhold

Tykk sengekantbeskytter. Hvor????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på let etter en tykkere sengekantbeskytter, men finner bare de tynnere som går rundt hele senga. Jeg trenger først og fremst beskytter som dekker oppe ved hodet og på øverste del av sidene. Har sprinkelseng og har erfart med storebror at de tynne sengekantbeskytterne ikke er til stor hjelp når han gnir seg opp i toppen i løpet av natta. Har lagt pute der, men vet at det finnes slike sengekantbeskyttere som er tykkere, men finner de altså ikke i noen butikker. Er det noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du

Jeg vet ikke HVOR tykk sengekantbeskytter du tenker på, men jeg fikk tak i en tykk fin en på Barnas Hus. Jeg så også på KID at de hadde noe lignende.

Lykke til med jakten :-)

Skrevet

De har på babyshop i Oslo, men er ganske dyr. Er to stk skumgummi formet som en U, så du legger en i hodeenden og en i fotenden, sånn at senga blir litt mindre og lunere liksom. Jeg har veldig lyst på denne, men siden den er ganske dyr så skal jeg få svigermor til å lage en til meg. Er bare å måle til hvor mye skumgummi du trenger og sy et trekk til den. Lykke til :)

Skrevet

Jeg har kjøpt Babydan sin som går rundt hele, dekker opp med dyne i halve senga så ligger han på tvers i bredden i begynnelsen:) Ellers har mortil3.no ganske tjukk sengekant som går rundt hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...