megh Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er førstegangs, og ganske grønn på området om utstyr. Nå er jeg ganske tidlig ute, så jeg har forsåvidt det meste i boks. Er 33+3 nå. Men stellebag har jeg ikke. Noen som har tips? Vi skal ha maxi cosi vogn. Trenger man flasker i starten? Eller kan man kjøpe inn sånt etterhvert når babyen er født? Hvor mye bleier må jeg ha? må jeg ha helseteppe? eller holder det når jeg har et teppe i ull? Sikkert flere som har spm ang utstyr, og det er sikkert fler som har spurt om dette før.. men jeg spør igjen
Kæmma og trultene Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hei! Når er termin? Stellebag ja - der er det mye artig ute og går! Vi selv har en SkipHop fra sist gang, den er veldig praktisk. Men skulle jeg hatt ny nå, ville jeg kjøpt en man kan "brette ut" med flere lommer og stelleunderlag integrert. Sist hadde ikke vi flasker fra starten. Det velger man jo selv, men det er jo bare en snartur innom et apotek eller sånt hvis man får ammetrøbbel. Klarer du å amme er det jo ikke noe behov den første tida... Vi hadde to bleiepakker stående klare da vi kom hjem iallefall En av hver type (Libero og Pampers) for å finen en favorit! Vi hadde ikke ullteppe sist, men to helsetepper og ett i myk fleece. Men mi kom i mai, og da var det veldig varmt. De skal jo ikke bli overoppheta heller - men har du termin nå eller utoover våren er nok ull fint. Men jeg anbefaler helseteppe eller noe lignende i tillegg, de er fine å bruke inne og i bilen og sånt, for å regulere varmen! Og ha et ekstra evt, for de blir gulpa ut Må snart begynne å tenke ut hva jeg trenger å kjøpe inn jeg også
megh Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Takk for gode svar:) Jeg har termin 19 april ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå