Gå til innhold

barselgrupper


anema80

Anbefalte innlegg

 

jeg er bare nysgjerrig: har dere fått tilbud om å være med i barselgruppe?

helsestasjonen min skal visst ikke kjøre barselsgrupper denne våren. på en måte synes jeg det er litt kjipt, da vi har flyttet til ny kommune, og jeg ikke kjenner så mange.

 

uansett, hadde det vært kjekt å bli kjent med andre i permisjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har fått tilbud om det og vætr på den første allerede.

 

Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk før jeg var der første gangen. Kan jo fort bli litt rart når man setter sammen mennesker som ikke har møtt hverandre før. Men, det gikk veldig greit i grunn. Koselige damer og greit å bli kjent med andre i permisjon. (Som deg er jeg og ny i kommunen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommunen jeg bor i er det tilbud om det. Men siden det er min nr 3 og jeg har et stort nok nettverk rundt meg, så har jeg valgt å ikke gå på noen samlinger.

 

Men du kan jo prøve å bli kjent med noen fra din kommune her inne da? Hvilken kommune bor du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på første treff i forrige uke, veldig koselig. Skal bare ha to til i regi av helsestasjonen, så håper noen av de andre i gruppa også er interessert i å treffes etter dette. Vi har bodd her i Stavanger i 5 år, men jeg kjenner ikke så mange andre rundt i området her som er i permisjon nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...