Gå til innhold

sykemelding???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom akkurat fra legen nå. Ble sykemeldt 1 uke, trodde det var fordi jeg var så kvalm og dårlig at han sykemeldte meg. men på sykemeldingen står det høyrisiko?? what?? noen andre som har blitt sykemeldt med samme diagnose og vet hva grunnen var???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe å tenke på - på min står det kvalme/brekninger, mens jeg egentlig er sykemeldt på grunn av farlig lavt jernnivå med tilhørende utmattelse :-)

Legen har sikkert bare skrevet det som falt han eller henne inn der og da, evt, blingset på en standard avkryssingsboks sånn at det ble litt kluss.

Hadde du hatt høyrisikosvangerskap hadde du fått vite det, tro du meg :-)

Skrevet

oki, høres bra ut, hehe:) blodtrykket mitt var iallefall fint. men kan kanskje være fordi jeg akkurat er blitt gravid rett etter en ma med utskraping. uten å få mensen først. og er så dårlig, at han tenker at det er et dårlig tegn??

Skrevet

Det er nok som Ella Bella sier en helt ok grunn, du er ikke i noe risikofylt svangerskap for det. Har du hatt sykemelding før ? Jeg jobber med å utbetale sykepenger og dersom en person har vært sykemeldt må man etterhvert ha en "ny medisinsk" diagnose, slik at man sørger for at pasienten får en ny sykemelding, en "oppgradert" en.

Skrevet

Har ikke vært sykemeldt i dette svangerskapet nei. men var i sist, men det gikk jo gale. det var i desember og 2 uker i januar. kan det ha noe å si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...