Gjest Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jippi! Har akkurat fått vaskehjelp og hun kommer på fredag for 1.gang!! JIPPI :-)
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Det er en fantastisk god investering. Særlig for oss som begge er i jobb fulltid. Vår kommer hver 14. dag... supert !!!
murmelmamma Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 AMEN til det!! det er livskvalietet!! vi har hatt vår dame i 3 år nå...hun kommer hver torsdag...det er lykken! billig investering i god familietid sammen!
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 kan jeg spørre hva en vaskehjelp gjør? Altså, vasker h*n kun gulvene, eller rydder og tørker støv +++? Og hvor mye koster det sånn ca og hvor lang tid bruker h*n på dette i mnd (tenkte på hvor mye dere betaler totalt) Litt mange spm her, men vært nysgjerrig på det lenge..
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Vår tar en grundig helgevask. Det vil si at vi rydder først. Så tørker hun støv, vasker overflater, støvsuger og vasker gulv. Hun tar samtlige rom i huset. Av og til ber jeg henne om å vaske over kjøkkenet utvendig etc. Totalt bruker hun 4,5-5 timer.
murmelmamma Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 vi rydder huset strøkent hver onsdag kveld..alle flater er tomme..og gulvet ryddig.. ( selvsagt...) HUn tørker støv, vasker vinduer..støvsuger gulver og tepper, henger tepper ut til lufting, og vasker alle gulv og trapper. Hun flytter sofaer og stoler og bord, og vasker oppå bokreoler og alle steder...hun er GRUNDIG!! hele huset skinner...men rydder gjør hun IKKE. Hun kommer hver uke hos oss, og hun bruker ca 3.5 timer hver gang ( 120 kvadrat, 2 voksne og to barn) . vi betaler 400 kr gangen. altså 1600 kr uken. Jeg ville ALDRI byttet ut damen. Virkelig til å stole på.
Mammapudding Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Når jeg er ferdig utdannet og har fått meg jobb, da skal jeg også ha vaskehjelp..det gleder jeg meg sinnsykt til, hehe:) I dag skal svigermor komme å vaske (og få betalt) for jeg rekker ikke(gidder ikke) før onsdag, da har samboern bursdag g vi får en del besøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå