Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som blir veldig giddesløs nå i starten av svangerskapet? Da tenker jeg spesielt på trening. Til vanlig trener jeg intensivt 3-4 ganger i uka, og bruker å ha lyst til å trene. Nå har jeg ikke det! Kanskje har det litt med litt dårligere fysisk form å gjøre, siden jeg er litt uggen og trøtt, men det virker nesten som det har med psyken å gjøre. Det er nesten sånn at jeg stritter litt imot det å anstrenge meg! Men jeg vet jo at trening er noe jeg bør fortsette med i mange måneder enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er dessverre tatt av det samme symptomet... Gidder ingenting. Husarbeidet er et ork, og klarer knapt å komme meg ut. Det går vel over.. Trene gjør jeg heller ikke.

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner meg veldig igjen i dette.

Trente 3 ganger i uken før graviditeten og MÅTTE dra på trening, hvis ikke ble jeg sprø.

Men nå strekker ikke orken min til, rett og slett.

Verken trening eller husarbeid er prioritert om dagene!!! Litt frustrerende, samtidig som at det ikke bryr meg. Å det er overhodet ikke likt meg!! Samboern har reagert en del på det.. hehe..;)

Nå er jeg i uke 8 og kjenner at treningslysten og husarbeidet begynner sånn smått å komme på what to do og want to do listen min!!! :) (Håper jeg kommer meg igang igjen snart)

Så vi får bare ta tiden til hjelp tenker jeg!! :)

Skrevet

Samme her. Gleder meg til "gjøre i stand reiret" hormona tar over hehe..

Blir dårlig av å se huset slik. Men gjøre noe med det? Neeei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...