Gå til innhold

noen flere som nesten svimer av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har i de siste 3 dagene hatt to tilfeller hvor jeg holder på å besvime og må sette meg ned. ikke vært plaget med dette tidligere i svangerskapet, men har vært mye svimmel underveis. Blodtrykket er ok.

Nå har jeg siste uka med småjobbing før permisjon, kanskje jeg bare burde roe ned? tenkte jeg skulle ringe lege for å spørre (vel, det blir jo legesektretæren det da...) noe andre der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har hatt det slik mange ganger. det kom og gikk flere ganger.

Jeg var hos legen og sjekket det, men han fant ingenting galt. det jeg gjorde, som har funket hos meg, var at jeg kjøpte en boks med jerntabletter, etter et tips av min mor (fikk beskjed av jm og IKKE ta jern, men jeg gjorde det alikevell) jeg tar en jerntablett når jeg kjenner jeg begynner på en slik periode. da er jeg helt fin uten å bli svimmel osv en ukes tid igjen.

Lykke til!

Skrevet

Hei! Jeg har hatt det sånn siste dagene, er i slutten av uke 30. Har slitt med ekstremt lite energi (er sykemeldt heldigvis) som legen sa var heeelt vanlig, legen avkreftet at jeg manglet jern. Det er nå ok at det er vanlig med lite energi, men jeg orker absolutt ingen ting, sover og sover og sover. Hatt litt mer energi nå siste dagene, så tok meg en liten tur på senteret idag sammen med samboer. Sto helt i ro inne i en butikk å plutselig holdt jeg på å falle i gulvet, skummelt! Rett etterpå begynte det å flimre på øynene, så masse lysprikker som svevde rundt. Måtte sette meg ned på en benk utenfor.

Jeg har ikke peiling. Føler ikke jeg blir tatt så veldig alvorlig av legen så har ikke lyst til å ringe. Skal nå til jordmor i morgen så hører med hun. Skal gi en tilbakemelding på hva hun sier ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...