Gå til innhold

dere som brukte el-test som gravid-test??


Anbefalte innlegg

Skrevet

når på dagen testet dere??

skal man teste på ettermiddagen da også? eller på morgenen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt nå og da. Hadde en masse el-tester liggende som jeg uansett ikke brukte. De ble gradvis sterkere frem mot den dagen jeg fikk positivt på graviditetstest også.

 

Morgenurin vil vanligvis ha den største konsentrasjonen av hcg, og dermed gi kraftigst utslag også på eggløsningstester.

Skrevet

En bør ikke bruke el tester som graviditetstest, da det kan gi deg feil svar, og du tror du er gravid. Da blir du veldig skuffet når det viser seg at du likevell ikke er gravid.

 

Anbefaler deg virkelig ikke å utsette deg for slike skuffelser.

 

Lykke til!

Skrevet

ok, takk for svar:)

 

jeg har nemlig fått mange posetive el-tester nå.... og de blir kun posetive viss jeg har hatt urinen i blærene over mange timer...

 

for 2 uker siden fikk jeg posetiv el test kun en time etter jeg hadde tisset... så kan jo hende jeg hadde el da... jeg blir så frustert av de testene, blir jo posetive hele tiden syns jeg... må nok slutte og ta de, så slipper jeg bli så frustert... hehe;)

Skrevet

Det står forklart på pernille.info hvorfor man IKKE skal bruke EL-tester som graviditetstester!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...