Kæmma og trultene Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Tok buss til butikken ista, etter jordmortime, og på rødt kjæsja vi in i bilen foran!! Ekkelt, selv om jeg så det og fikk holdt meg fast litt.. Men nå har jeg vondt i magen, selv om den ikke traff setet foran spesielt hardt så jeg tror vel det er mer psykisk...tror ikke dere også? Har kjent litt liv også... Skrev meg opp som vitne da, for bussjåføren (som har all skyld) mente lyset var grønt.....og det var det IKKE!!! Stakars edre mannen i bilen forna, men det gikk heldigvis bra med han da. Huff ekkelt!!!
♥ anonym♥ Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 etter en bus krasj skal alle få tilbud om lege hjelp. Var ihvertfall sånn da bussen vår krasjet. vuille kanskje tatt en tur til legen pga av trykket. er ikke sikkert det har skjedd noe med bbayen eller deg, men greit å sjekke at morkaka er hel osv. bare for å forsikre seg liksom. har sikkert gått bra men gjør det du. ihvrtfall ring å si at du har vært i en krasj å at du er gravid. så sier de sikkert hva du bør gjøre.
Kæmma og trultene Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Ja jeg ringte føden og de sa jeg kunne komme, men at det var nok ikke noe problem siden ejg har kjent liv og at det ikke var veldig press på magen. Er ikke så vondt lenger heller. Jeg sa jeg vil avvente litt, for det bli ret helvete å komme seg dit uten bil, med største ungen i bhg og tjo og hei, men måtte følge med utover da, på forandringer. Litt dårlig samvittighet for ikke å dra, men samtidig er jeg ikke veldig bekymra...
AmandaM Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 I det siste når jeg har tatt bussen har det skedd to ganger at den har dunka borti skilt og autovern! Det er maaange dårlige buss sjåfører! De kjører alt for fort og, noen må bråbremse med hvert et busstopp (blir kvalm)! Å veldig ofte når mødre med vogn kommer om bord, begynner di å kjøre før mødrene har komt seg fram for å betale, så vogna må bare stå der lenge mens de er framme å ordner det. Misliker strekt å ta buss, og syns at kolombus må sjeerpe sjåførene sine! Håper vi får råd til bil nokså fort etter ungen er født!!
♥ anonym♥ Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 enig med hun over.. har kjøpt oss bil vi da å flytta ut av byen så har ikke det problemet heldigvis. det burde vært en regel på at de må vente til alle har fått betalt å satt seg. (kanskje det egentlig er det?)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Det værste er jo at om man lar være å betale/stemple på bussen selv om bussen kjører med en gang og det blir kontroll så FÅR man bot! Iallefall i Oslo! Har snakket med en veldig hyggelig bilettkontrollør... Da skal man rope til sjåføren og be han stoppe eller springe fram ved neste stopp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå