*SmurfeMamma* Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 sorry mitt mas om el-tester... men jeg forstår meg ikke på disse testene.. jeg får liksom posetive tester støtt og stadig syns jeg, så nå lurer jeg på om jeg kanskje har hatt el den første gangen jeg fikk posetiv el-test og at jeg kanskje har et befruktet egg svevende der inne.... for nå jeg har hatt urin i blærene lenge blir testene posetive, men viss jeg tar når urinen ikke har vært lenge i blæren blir de negative.... leste at man ikke skulle ta el tester om morgenen fordi LH ikke vises i urinen før litt senere på dagen... men i noen dager nå har el testene mine vært posetive på morgenen..... så mitt spm er.... når på dagen får man mest riktig resultat viss man bruker eltester som gravid-tester??
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 El-tester er veldig følsomme, derfor bør man teste på ettermiddagen og helst ikke på full blære, nettopp fordi de fanger opp så mye av potensielle hormoner man har i kroppen at de (i motsetning til graviditetstester) kan gi falskt positivt utslag. Dersom du ønsker å bruke en el-test som gra.test bør du ta den på ettermiddag/kveld en 2 timers tid etter du sist var på toalettet, da vil du få mest mulig riktig svar.
*SmurfeMamma* Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 ok, tusen hjertlig takk for svar:) nå oppklarte du en hel del for meg her!!... tror nok jeg bare skal kaste de el testene jeg har igjen også får det briste eller bære... jeg blir jo bare mer frustert av å bruke de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå