Gå til innhold

lurer på en ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så vondt i bekkene,ned mellom bena på vær side,hva er dette?

rart spørsmål ,men for liksom ikke skrivd det andledes:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om det er hodet som har lagt seg ned. Har selv hatt det sånn halve sangerskapet (har termin imorgen) og fikk beskjed om at det er hodet som ligger nede, mellom beina liksom.

Skrevet

kan det det,være hode som ligger ned,er det da festa det kan være da eller?

for er sikelig vondt når jeg går,sikelig vondt på vær side mellom bena,hatt det et par dager,overhode ikke noe deilig nei,kjendes ut som noe skal dette ut jo he he.

Skrevet

Det betyr ikke nødvendigvis at det er festet. Selv om hodet til babyen min har ligget sånn i månedsvis er det ikke festet enda. Men kan jo være at det er det hos deg. Sjekk det eventuelt neste gang du går til JM.

Ja, er ikke særlig behagelig nei... Spesielt hvis jeg har ligget en stund i sofaen og så skal reise meg opp, skikkelig vondt! Det er jo faktisk sånn at en går med et hode konstant mellom beina. Går og vagger fra side til side. Sjarmerende..hehe.

Skrevet

ja ok.. jeg er ikke lenger en i uke 30, er det ikke tidlig og feste seg da?

Skrevet

Vet ikke om det er tidlig eller ei, men hos mange fester hodet seg flere uker i forveien, mens hos andre kan det feste seg rett før fødselen. Noen sier at de merker når hodet festet seg for da må en plutselig tisse HELE tiden, mye mere press der nede liksom.

Skrevet

Kan også være bekkenløsning. Jeg har slitt med plager fra leddene bak i bekkenet nesten hele svangerskapet, men nå siden uke 29 har jeg fått problemer foran også. Det gjør at jeg også stadig har vondt nedentil og på innsiden mellom bena. Hodet er nok ikke kommet godt ned i bekkenet hos meg, for tassen driver stadig og snur seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...