Gå til innhold

Bussen kræsja!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok buss til butikken ista, etter jordmortime, og på rødt kjæsja vi in i bilen foran!! Ekkelt, selv om jeg så det og fikk holdt meg fast litt.. Men nå har jeg vondt i magen, selv om den ikke traff setet foran spesielt hardt så jeg tror vel det er mer psykisk...tror ikke dere også?

Skrev meg opp som vitne da, for bussjåføren (som har all skyld) mente lyset var grønt.....og det var det IKKE!!! Stakars edre mannen i bilen forna, men det gikk heldigvis bra med han da.

Huff ekkelt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt til føden for å høre om du kanskje skulle fått deg en sjekk.. Det er jo bedre å være sikker en å gå rundt å være bekymret..

Det er jo godt mulig du har vondt fordi du er redd, men ikke for å skremme deg så, kan jo det og være noe gale, så ring til føden og fortell og la de profesjonelle ta avgjørelsen på hva du bør gjøre...

Lykke til......

Skrevet

Snakket med de nå, og etter at jeg la inn innlegget har jeg kjent litt liv også. Så da ser jeg det litt an, de sa jeg kunne komme inn til sjekk da men siden jeg ikke har hatt verken blødning, økende smerter eller annet så ser jeg det an og følger med på forandringer evt.

Skrevet

ring føden og få sjekket magen du. selv om du mener at magen ikke kresjet hardt så kan du i sjokket ha beskyttet deg selv og derfor ikke helt vet hvor hardt det egentlig var. sansynligvis har det ikke skjedd noe men man får gjærene et pshykisk sjokk og da får man litt smerter pluss at man spenner seg. uansett greitå få sjekket at alt er ok sånn i tilfelle råttefelle.

Skrevet

ops svarte litt fort ser nå at du har snakket med føden. de skal jo vite hva som er best for deg og den lille også i slike situasjoner.

Skrevet

Når du har en baby i magen å får SJOKK så påvirker dette barnet utrolig mye...Alt kan være helt perfekt men babyen kan være veldig stresset å kan fort føre til høyt blodtrykk å for tidlig fødsel.

Skrevet

Tak for svar ;)

Har tatt det med ro hele dagen idag, og kjent masse masse liv nå ikveld, så jeg er ikke bekymret lenger. Men følger jo ekstra godt med - men siden alt er som det pleier og jeg ikke har vondt eller noe lenger gikk det nok heldigvis bra :D

Skrevet

Ja det går nok så bra så :=) Men det er godt du kjenner etter..

Jeg var også med i en bråstans hvor jeg fløy gjennom halve bussen når jeg var 6 mnd på vei og landet hardt vannrett og slo hodet hardt i fronten av bussen. Og allerede da hadde jeg veldig stoooor mage. Men det gikk så fint. De er ganske godt polstret der inne.Takk gud for det!!!

Det værste av alt er at etter fallet tok bussjaføren å kjeftet på meg for at jeg ikke satt selv om grunnen til at jeg sto er at man rekker ikke å sette seg før de begynner å kjøre og 70 bussen kjører som svin så jeg plantet bena godt fra hverandre med kraftige rillede vintersko.

Det er bare å gratulere folk med å være ydmyke. Han var av den typen nye landsmenn som later som om de er dumme for å slippe unna. Han sa at han ikke hadde skademeldingsskjema i bussen..Eh...Litt spesielt eller?!

Takk til norgesbuss.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...