Juni 2009 * April 2012 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 GLED DERE=) Dette gjør kanskje ventetiden enda lengre, men jeg må bare si det for det er så utrolig koslig. Jeg er i uke 25 nå og har kjent det daglig siden uke 16/17 og det er bare helt fantastisk! Spesielt nå som jeg er enda lengre på vei og kjenner det enda mer tydlig. Igår lå jeg å bebisen å dytta på hverandre, jeg kunne virkelig kjenne deler av babyen med fingrene (hvilken del det er aner jeg ikke, men).. Jeg kunne liksom kjenne henne ordentlig.. Og når jeg dytta så svarte hun! Blir rart å tenke på at om noen måneder skal hun ut og da har jeg ingen inni meg mere, tror nok jeg kommer til å savne det
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Ja, det er kjempeherlig, spesielt på den tiden som du er i nå. Jeg synes det gjerne kan bli direkte vondt mot slutten noen ganger, og da er det ikke like kjekt lenger alltid, men alltid godt å kjenne at det er liv uansett :-)
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Ja, det tror jeg på! Ettersom man kjenner det så sterkt og tydelig allerede så kommer det vel til å gå hardt utover ribbeina mine ser jeg for meg..
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Åh, jeg gleder meg sånn! noen ganger tror jeg jeg kjenner noe, men tror nok bare jeg innbiller meg ting Er i følge menstermin 15+2 i dag, men jeg tror jeg er 13+5. Uansett er det vel litt tidlig, men snaaaart!
Pitty Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Ååååå så koselig det høres ut, jeg gleder meg masse til å kjenne. Jeg vet ikke om jeg har kjent noe til nå, er førstegang så vet ikke helt om det er magen min eller min lille bebe. Er 17+5 og var på ordinær UL idag, jordmor sa at jeg kommer til å kjenne liv ukene som kommer, så jeg venter spent )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå