Gå til innhold

Hurra! Jeg fikk det til!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere nick singelmamma og jentebanden - nå et nytt nick som passer litt bedre for tiden ;-)

Ha en fiiiin dag da jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da:)

 

Du får nyte den nye tilværelsen masse:)

Skrevet

Gratulerer så mye, ønsker deg all hell og lykke :)

Kos deg masse med å være forelsket :D

Skrevet

godt å se at du har fått på ikke lenger forran singelmamma :)

 

klem menga ;P

Skrevet

Det er lenge siden vi ble sammen, vi deler nå bolig, planlegger barn (er prøvere) og skal gifte oss neste år ;-) Så LITT sent ute med å endre på nicket ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...