Singelmamma og banden Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Tidligere nick singelmamma og jentebanden - nå et nytt nick som passer litt bedre for tiden ;-) Ha en fiiiin dag da jenter!
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Så koselig da:) Du får nyte den nye tilværelsen masse:)
<3Lykkelig<3 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer så mye, ønsker deg all hell og lykke Kos deg masse med å være forelsket
pia*fødeklar* Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 godt å se at du har fått på ikke lenger forran singelmamma klem menga ;P
Singelmamma og banden Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 Det er lenge siden vi ble sammen, vi deler nå bolig, planlegger barn (er prøvere) og skal gifte oss neste år ;-) Så LITT sent ute med å endre på nicket ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå