*Lissi* Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Gikk ut i permisjon i mai i fjor (bedrifte kunne ikke tilrettelegge jobben til meg) Hadde da 16 feriedager til gode. Fikk beskjed om at disse kom til å bli ført over til 2009. Med de 16 og feriedagene for 2009 skulle jeg da ha 39 feriedager. Når jeg sjekket på mi siste lønnslipp stod det 35 feriedager. Sjekket med sjefen min, og ha mete det kanskje var fordi jeg tjente meg opp mindre feriedager nå som jeg var ute i permisjon. Stemmer det?
Gjest mphs Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Der har du nok blitt lurt du også som så mange andre. Du har bare rett til å få overført 12 dager fere til året etter.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Kun 12 feriedager kan overføres til året etter, derfor har du fått 4 dager færre...
*Lissi* Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Men, da burde jeg vel få utbetalt de 4 dagene da? Tror ikke jeg har fått det nemlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå