Gå til innhold

Opparbeidig av ferie under permisjonen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ut i permisjon i mai i fjor (bedrifte kunne ikke tilrettelegge jobben til meg) Hadde da 16 feriedager til gode. Fikk beskjed om at disse kom til å bli ført over til 2009.

Med de 16 og feriedagene for 2009 skulle jeg da ha 39 feriedager. Når jeg sjekket på mi siste lønnslipp stod det 35 feriedager.

Sjekket med sjefen min, og ha mete det kanskje var fordi jeg tjente meg opp mindre feriedager nå som jeg var ute i permisjon. Stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der har du nok blitt lurt du også som så mange andre. Du har bare rett til å få overført 12 dager fere til året etter.

Skrevet

Kun 12 feriedager kan overføres til året etter, derfor har du fått 4 dager færre...

Skrevet

Men, da burde jeg vel få utbetalt de 4 dagene da? Tror ikke jeg har fått det nemlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...