Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 jeg skal være hvit dagmamma, og lurer litt på hva jeg kan gjøre og ikke i forbindelse med sykdom hos meg eller dagbarn. Jeg vil være seriøs og skal ha kontrakt. Hvis jeg er syk, så skjønner jeg at jeg ikke kan kreve penger av de for det. Men hva hvis dagbarnet er syk, da stiller det seg litt annerledes for meg vel? eller? Er jo på en måte ikke min feil det og jeg er jo helt avhengig av de pengene. Hva burde jeg skrive i kontrakten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå