Gå til innhold

Hvit dagmamma og sykdom?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal være hvit dagmamma, og lurer litt på hva jeg kan gjøre og ikke i forbindelse med sykdom hos meg eller dagbarn.

Jeg vil være seriøs og skal ha kontrakt.

Hvis jeg er syk, så skjønner jeg at jeg ikke kan kreve penger av de for det. Men hva hvis dagbarnet er syk, da stiller det seg litt annerledes for meg vel? eller? Er jo på en måte ikke min feil det og jeg er jo helt avhengig av de pengene. Hva burde jeg skrive i kontrakten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...