jollybaby Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Nå er søren meg søstra mi gravid også nå.... Misforstå meg rett altså, jeg er veldig glad på hennes vegne. Men sinnsykt misunnelig også.... Hva er oddsen for at vi skal bli gravide nesten likt. Selv om det hadde vært grådig artig a gitt:-) Får så dårlig samvittighet når jeg er misunnelig....
Scoobydoo Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hei jollybaby. Uff, jeg kjenner meg veldig godt igjen. Vi slet veldig lenge med våre første (tvillinger på 4 1/2 etter prøverør), og hver eneste graviditet rundt meg ble etterhvert en prøvelse. Det føltes virkelig som om ALLE skulle ha barn bortsett fra oss....Klarte nesten ikke glede meg lenger, og misunnelsen var helt forferdelig. Tror bare det er menneskelig å reagere slik. Du skal i hvert fall IKKE ha dårlig samvittighet!! Men det blir nok din tur også, og hvem vet, kanskje blir det akkurat nå så barna deres blir søskenbarn omtrent samtidig....krysser fingre for det! Og gratulerer som kommende tante, da:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå