Gå til innhold

Da tror jeg at jeg ramler inn her..... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har prøvd i 5 mnd nå å bli gravid - det er ikke lenge, men pga hans alder (39,5 år) føler vi at det haster litt likevel, og vi ønsker oss veldig gjerne barn sammen. Jeg har tre barn fra før, han har ingen. De tre andre jeg har er blitt til på tross av både prevensjon og andre forsøk på å hindre det, altså ikke planlagt. Men nå er det snart tre år siden jeg ble gravid sist, og har passert tredve selv, så "problemet" kan selvsagt ligge på meg også. Hvis der er noe problem da. Vi har mye sex, spesielt i perioden rundt el. Er det noen som har noen gode tips/kjerringråd for hvordan øke sjansen for å bli gravid? Vi kommer ikke til å teste noe før evt sommeren, hvis man får lov å teste seg da, vi kommer vel ikke akkurat i kategorien langvarige prøvere enda... Men siden de tre første kom til uten planlegging så tenkte vi det kom til å gå greit når vi planla... Sukk, liten nedtur for oss dette :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei singelmamma.

Nei, 5 mnd er vel egentlig ikke lenge, men når man først har så lyst på barn, så er det nesten 5 måneder for lenge. Vi er i vår 6. prøvemåned, og det begynner å holde!!

Har vel egentlig ikke så mange tips å komme med, men jeg lurer på om du kanskje må skifte nick? Høres ikke så singel ut, da:-)))) Hehe, og godt er det!

Skrevet

Ja jeg hadde tenkt å skifte det til ikke-lenger-singelmamma, men jeg får det ikke til ;-) Hvordan gjør jeg det? Nope, ikke singel lengre, traff store kjærligheten høygravid med minste, og neste år gifter vi oss :-)

Skrevet

Ååååå, så romantisk!!!! Gratulerer så mye!

Er ikke helt sikker på hvordan man skifter nick, men man må vel inn på sin egen side og ordne noe der...

Da satser vi på at du er høygravid under bryllupet, eller at du har en mini i vogna ved siden av....

Skrevet

Jeg fikk det til - skifte nick altså. Fremdeles mottas forslag med takk - eneste jeg kjenner til er at man ligger med beina/rumpa høyt etter sex, slik at sæden ikke renner ut, og så er det en fordel at hun får orgasme også. Siste er vel uansett bare fint ;-)

Skrevet

Hei ikke-lenger-Singelmamma :D

Skal vi se... Jeg skriver litt om det jeg har plukket opp her inne, så får noen andre supplere:

* Mannen kan ta sink, E-vitamin og selen(bedre svømmere av dette).

* Ikke sitte med pc i fanget eller gå med mobtlf i lommen(svømmerne liker best ca 36 grader). Gjelder både mannen og kvinnen.

* Ha sex annenhver dag etter at mensen er ferdig, og frem til IKM.

* Ikke røyke, drikke (øl, kaffe etc), eller annet som er "gøy", hehe :P

* Både kvinnen og mannen kan ta Wild Yam(helsekost).

* Bruke slimløsende hostesaft/tabletter(Bisolvon) rundt EL.

Sånn! Det var det jeg hadde, håper dere får BIM snart :)

Lykke til!

Skrevet

Da jeg var prøver sist gang, fann jeg et kjerringråd som sa at man skulle bytte ut alle lette meieriprodukter med de feite typene. Dette skulle visst være bra for eggcellen om jeg ikke husker helt feil. Av samme grunn skulle det også være bra å spise fløteis.

Skrevet

Hei!Ta deg en tur til gynekolog og få deg sjekka,han kan ta en sperm prøve.Vi gjorde det etter at vi har prøvd å "lage"baby nr.2,begge i tipp topp stand!Fikk Pergotime og da satt lille spira den tredje månden som var Pergotime pause,men mistet lille spira da jeg var ni uker på vei.Så no kjører vi samme opplegget og krysser fingre og tær på at vi får det til igjen!!!Lykke til og ikke stress for mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...