*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hanna(h) Amanda Emilia Sofia Det er jentenavnene foreløpig Hvis gutt: Lucas Kevin Benjamin Har dere begynt å tenke på navn enda?
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg synes Emma og Sofia passet best. Har noe med ordlyden når man sier de høyt. Men alle navnene du har funnet er jo fine navn da. Vi har begynt å tenke på navn, men har ikke helt bestemt oss. Tror vi kommer til å finne oss noen også vente til babyen er født å se hva som passer. Gleder meg til det
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg synes Hanna(h) og Lucas passer fint til Emma jeg =) Har bare så vidt begynt å tenke på navn, men har ingen forslag ennå! Lykke til da =) Klems
snuffe Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Hanna, Sofia og Benjamin. Vi har hver vår navneliste klar, men det ville forbause meg storlig om noen av navnene er sammenfallende. Så må nok diskutere en del mer, men avventer til vi vet kjønnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå