Gå til innhold

Flere med termin 9 mars/føde i Tønsberg?


lenema82

Anbefalte innlegg

Hei..

Har termin 9 mars og skal føde i Tønsberg. Er det flere her inne i samme båt? Begynner å bli veldig klar nå, men prøver å smøre meg med enda litt mer tålmodighet (det er ikke lett)

 

Går til modningsakkupunktur, og tenkte meg til byen og kjøpe bringebærba-te idag, non som har flere gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 12.mars og er kjempe klar nå. Var hos jordmor og hadde visst begynt å skje noe oppi der. Fikk bare 1 finger opp så kunne ikke strippe meg. Tappen var 2 cm og var ganske myk, normal 4 cm.

Kunne skje noe i dag, i morra, om en uke, om 2 uker, så får bare smøre meg med tålmodighet og vente.

Jeg har brukt bringebærbladkapsler nå i 3 mnd nå, må bare minne deg på at de ikke setter igang fødsel altså.

Rådet jeg har fått ihverfall er sex, skal visst funke bra har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23. Mars, men blir satt igang nå på Fredag 6.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde i Tønsberg. Har termin 21. mars. Så nå går jeg hjemme og venter. Er glad for at jeg har jobbet fullt helt fram til nå, hvis ikke hadde jeg blitt smågal av å vente tror jeg.

 

Jeg spiser bringebærbladkapsler. Sliter med å huske å spise dem tre ganger daglig, men har i alle fall som mål å spise opp boksen før jeg skal føde!

 

Ellers har jeg hørt at kanel kan sette i gang saker og ting!

 

Jeg har også begynt med modningsakupunktur. Jordmora mi gjør det, så da slipper jeg å betale for det på meg og magen, men takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...