Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Lurer på om det er noen dagmammaer her inne? Jeg har et stort ønske om å jobbe med barn, så ser dette som en mulighet til å begynne med. Noen som har litt å si om det å være dagmamma? Råd/tips? Må man registrere seg noe sted osv?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har ikke starta enda, men har fått en del informasjon. Man trenger ikke registrere seg no sted. Er bare å begynne. Tror det kan være ganske greit å jobbe som dagmamma, for du driver for deg selv, er din egen sjef og har en privat dialog med foreldrene. Men jeg har intrykk av at så lenge du bare er dagmamma kan noen foreldre ta deg lite seriøst. Feks, det var to familier som ringte meg og sa de var såå interessert i å ha ungen hos meg, og vi avtalte tid for når vi skulle prates nærmere og møtes. Men jeg hørte aldri noe mer fra de. Og når jeg ringte den ene familien til avtalt tid tok de aldri telefonen. Hadde jo vært fint om de kunne sagt fra at de hadde ombestemt seg! Men det er jo bare småting. Hvis du har muligheten råder jeg deg heller til å starte familie barnehage. Da kan du få opptil 100 000 pr barn i året av staten+ penger av foreldrene pr mnd. Da kan du ringe kommunen så hjelpe de deg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå