Gå til innhold

tror ikke jeg klarer å vente lenger!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikm er på onsdag.. det frister SÅ å bare gå å kjøpe en test nå... hehe... selv om det er store sjanser for at den er negativ uansett osv.. blææææh.. har ingen symptomer nesten da..

kjøpe test eller ikke? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er absolutt ikke den rette til å svare på dette, for jeg sier LØP og KJØP test NÅ!!! Hehe....er fryktelig utålmodig, og vil selv vente til kun 10 dager dpo før jeg tester. Men jeg har noen billigtester liggende, da er det lettere å "kaste bort" en test før IKM. Vet ikke om jeg hadde betalt så mye for en test før IKM...

Jeg burde jo egentlig si til deg at du burde vente til onsdag/torsdag for å få sikkert resultat, men herrrrrligheeeet, det er jo så lenge til.....

Uansett hva du bestemmer deg for: masse lykke til!!!!!

Skrevet

hehe ikke sant :P dette er 1 pp så jeg har jo ikke kastet bort noen penger på tester enda.. så da kanskje det er på tide?? :D jeg kjøper tror jeg, men vet ikke om jeg tester enda.. hva betyr 10 dager dpo?

Skrevet

Å, tenk om du er så heldig at det blir full klaff 1.pp?!! Håper det for deg! Hvis det ikke skulle klaffe, så anbefaler jeg deg å kjøpe billigtester på nett. Du får dem etter et par dager, og de koster kun en brøkdel av det de gjør på apoteket.

10 dpo betyr 10 dager etter eggløsning (days past ovulation)...

Lykke til!!!!!!!!

Skrevet

Jeg testa positivt på midterste 11 dager etter el - så løp og kjøp :-) CB tester inntil 3 dager før.

Skrevet

takk for det Scoobydo ;) klaffet på første forsøk med dattera :) takk for tipset med billigtester, kjøper det evt. neste pp.

jeg har nå kjøpt en CB digital. det står at den kan brukes opp til 4 dager før ikm. nå er det altså 2 dager før.. MÅ det være morgenurin? har "spart" i noen timer nå,heheh.. :P

Skrevet

å så spennende! Det MÅ ikke være morgenurin, men den er sikrest da. Men det skal kunne gå hvis du har holdt deg i minimum 4 timer....

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hvor sykt er ikke dette?!?!

Jeg tok testen, og det stod GRAVID på den!!! :D

en digital test viser vel ikke feil?

1. pp denne gangen også da!

men mistet i sa forrige gang, så tørr ikke heeeelt å juble enda... bare litt....... HURRA ;D

hilse <>Yade<> som har skiftet nick ;)

Skrevet

GRATULERE så mye med spiren ;-)

Positivt er positivt uansett hvordan du vrir og vender på det.

Krysser fingre og tær for at du får beholde den denne gang.

Lykke til ;-)

Skrevet

Kunne nesten kjøpt en sydentur for alle testene jeg har kjøpt den siste tiden... Jeg har også ikm på onsdag, men måtte ta en test i dag. Svakt kryss på Clear Blue (veldig svakt!), så jeg måtte en tur innom apoteket i sta for å kjøpe en til. Skal ta en test i morgen tidlig også, og er veldig spent på resultatet! Jeg har hatt litt ømme pupper + bittelitt kvalme... (jeg tror iallefall det...) Håper ikke TR kommer på onsdag:) Lykke til!

Skrevet

WOOOOOOOW, shit og JUHUUUU!!! Fy flate, hvor heldig går det an å være??? Hipp hurra for deg og masse masse gratulerer!!!! 1.pp og greier. Dette skal gå kjempebra, skjønner du!

Ååååå, merker jeg ble litt misunnelig nå.... Nå slipper du å handle billigtester og dritt og møkk:-)))

Koooos deg masse med spiren, og lykke, lykke til!!!!!!!!!!!

Skrevet

takk alle sammen :D det har ikke gått opp for meg helt enda..

svakt kryss er nok positiv, så jeg tipper du er gravid du også;) grattis og lykke til:)

Skrevet

JUHUUU!!!!! Gratulerer så mye!!!!!

Skrevet

Gratulerer sååå mye!! :0)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Heldig gris:D

Skrevet

Å, gratulerer!!!!!! Heldige deg :-) Jeg skal teste på søndag/mandag, spent!

Det går nok bra denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...