Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som ble operert grunnet ulik størrelse på brystene?

Og i såfall, reduserte dere det største eller forstørret det minste (ev.begge) slik at resultatet ble likt?

Jeg må sikkert "ta til takke med" den løsningen helsevesenet mener er enklest, men egentlig er det det samme for meg om de blir "store" eller små. Men som en liten forberedelse hadde det vært greit å høre hva andre har gjort så jeg vet litt hva jeg kan forvente før samtalen på sykehuset.

Vet dette blir å utlevere seg endel for dere, men håper det fins noen som kan svare allikevel :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har redusert men hadde ikke ulik str. Ei jeg kjenner hadde ulik str og hun reduserte det ene og tok løft på begge slik de ble lik. Ble kjempeflott resultat :) Tror ikke de legger inn noe, blir vel helst reduksjon om du skal ha det dekket ihvertfall..

Skrevet

Takk for svar!

Er vel egentlig reduksjon og løft jeg håper på. For jeg ser ikke for meg at det kan bli noe pent på lang sikt med ett naturlig bryst og et med innlegg, og innlegg i begge vil resultere i alt for store igjen ;-)

Håper jeg får et like flott resultat som venninnen din da :-)

Synes dette er kjempeskummelt selv om det er det jeg ønsker meg mest i verden akkurat nå!

Skrevet

Ikke skummelt overhodet :) Jeg var på klubb 4 t etter operasjon hehe gikk kjempefint :) Men man skal jo ikke løfte, ha hendene over hode osv på noen uker.. ellers gikk det supert med meg :) Kom forresten på ei anna som jeg kjenner.. hun la innlegg inn i det ene og beholdt det andre som det var, men jeg vet ikke hvorfor det ble slik.. men det er mange år siden.. Jeg er på en C cup nå og det er jeg strålende fornøyd med :) Lykke til :) Ingenting å grue seg til ;)

Skrevet

Oi, hvis man ikke kan løfte må jeg kanskje vente en god stund :-(

Har to små barn (1 1/2 år og 2 mnd) og ser ikke for meg at det skal la seg gjøre å ikke løfte på noen uker ...

Skrevet

Ja det kan være at du da bør vente en stund :( tror faktisk det var 8 uker.. ganske lenge. Grunnen til at du ikke skal løfte er faren for indre blødninger, og det skal man ikke tulle med. Men så vet du om du har en baby du må bære mye på dagtid osv.. Snakk med kirurgen du :) Og vær kritisk til sykehusvalg og kirurg ;) og en annen ting.. jeg ville ventet til jeg var ferdig med å få barn og har min normale vekt igjen for da blir resultatet best :) Nå vet jeg ingenting om deg da hehe kan jo være at du er tilbake allerede hehe

Skrevet

Har et lite stykke igjen på vekta (7-8 kg til ønskevekt), men siden det skal gjennom det offentlige regner jeg med det ikke blir operasjon neste uke liksom ;-)

Har veldig lyst på et barn til, men mannen har ikke. Uansett kommer ikke amming til å være noe alternativ og får melkestoppende piller rett etter at barnet er født.

Greit å ha snakket litt her inne før jeg drar til kirurgen for da får jeg formulert de tingene jeg lurer på på forhånd.

Skrevet

Jeg har operert det ene brystet pga asymmetri. Reduserte str på det største. Veldig fornøyd med resultatet, er nå ca 8 år siden. Og nå ammer jeg babyen min, veldig glad for at jeg kan det....

Hadde ingen komplikasjoner, og veldig lite smerter i etterkant. Det jeg syntes var litt kjedelig var at jeg ikke kunne trene på en del uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...