Mamma til 1 liten og 1 stor Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Heisann, jeg har ca. 5uker igjen til termin, og har begynt å få en del vonde ilinger nedover lårene. Kommer ofte brått når vesla beveger seg, men også ellers, og jeg lurer på om dette er vanlig? Kan ikke huske jeg opplevd noe slikt med førstemann. Virker nesten som det kan være nerver som kommer i klem el? Takk for svar!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Det høres ut som det er bekkenet ditt som klemmer litt på nerver osv. Jeg har hatt det sånn hele mine begge to sv pga bekkenløsning. Heldigvis så har du ikke så lenge igjen da:) Lykke til:)
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 jepp jeg har det samme. pga bekkenproblemer.. Jeg sliter med dette samt bekkenproblemer etter fødsel og, og det er forferdelig vondt.. Merker du og at smerten er kraftigere om du står i ro? For stopper jeg foreks for å snakke med noen blir jeg stående og trippe,, (ser nesten ut som jeg er tissetrengt) Men det lindrer smerten litt. hvertfal for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå