tjorven- nr 3 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 skikkelig morsomt med 2 positive tester på kort tid =)))) Nyt magen GRATULERER SÅÅÅÅ MYE!!! =D
Andrea3 Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 GRATULERER!!! Hell og lykke på veien....måtte det være smittsomt ) God klem fra Andrea
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Ja, gratulerer SÅÅÅ mye. Har ikke vært her inne så lenge, men synes det er skikkelig morsomt å se at der er to som har hatt positive tester siden jeg har kommet inn. Blir skikkelig motivert, har sååå lyst på en til. Spenningen stiger her nå, første el-test dag idag (som var som forventet negativ).
Galathea73 Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Å, så søte dere er, tusen takk for lykkeønskninger!!! Det gikk egentlig først opp for meg da jeg så det på skjermen her, gravid, jeg...?? Sitter fortsatt på kontoret med et bredt glis, sov lite i natt pga lykkerus, får ikke jobba særlig mye - konsentrasjonsvansker, gjett om hodet mitt er tusen andre steder akkurat i dag. Det er definitivt smittsomt, Tjorven det er du som har smitta oss, nå følger vi etter deg inn på "moden alder" (...men med MA i oktober friskt i minne skal jeg ikke garantere at jeg ikke kommer tilbake om noen uker. Men håper på det beste selvfølgelig, blir noen spennende uker framover) Stå på jenter, det er tydeligvis årstida for å bli gravid, daglengden øker, energien og lysten kommer tilbake!
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 3 x 3 hurra for Galathea!!! Tror også det blir flere positive tester framover, vår og økt fruktbarhet, vet dere... Kjenner meg igjen, Galathea, har smugtitta litt på forumet for modne gravide, men nøler litt. Hadde en sa i oktober, men da følte jeg faktisk på meg at noe var galt. Denne gangen skal det gå bra, det blir november-babyer på oss :-)
mollymamma Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer Galathea :-))) Ligger noen uker foran deg i løypa, og har også mistet tidligere. Denne gangen har jeg en god følelse, og jeg håper på det samme for deg.
tjorven- nr 3 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2009 ja skikkelig smittsomt dette =D så gøy!!!!! Har min SA og friskt i minne, men skyver den godt bakover, så går ikke rundt å bekymrer meg spesielt mye!!! Men det er selvsagt en grun til at vi ikke forteller nyheten enda ja!!! Vi har nok bedre lykke denne gang skal dere se =)))
*anki * Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Slenger meg med i rekker av gratulanter og sier bare at jeg deler den bekymringen dere har. Etter 2 SA og 1 MA. Men føler no at det skal gå bra. Har en annen ro no. Merkelig det der. Men skal ikke si noe til noen på lenge enda. Nettopp av frykt for å miste igjen. Skal bare ta det veldig med ro første ukene. Klem fra Ann Kristin
Galathea73 Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk alle, og så bra at du fant gullegget anki, herlig følelse ikke sant - yesyesyes!!!! Blir hemmelighet lenge dette ja, sist måtte jeg si det tidlig på jobb fordi jeg hadde en jobbreise til Afrika som jeg da måtte finne noen andre til å ta, ble nødt til å involvere en del kolleger, og resultatet til slutt ble jo at jeg likevel dro, for jeg hadde jo hatt en MA i mellomtida, uff... Vil for all del unngår å komme i den situasjonen igjen. Så jeg har lyst på tidlig UL denne gangen for å roe nervene, har dere tenkt på det samme?
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Skal ikke se bort fra at jeg tar meg en tur på Volvat for å se et bankende hjerte om et par uker.
Xena73 Skrevet 9. mars 2009 #11 Skrevet 9. mars 2009 GRATULERER!!!!! Jøss, for en lykke:O) Jeg kommer inn her etter en stund borte og her drøsser det med gravide jenter på over 35. Jeg blir så glad!!! Det MÅ bare være smittsomt:O)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå