Gå til innhold

hva er 2 tette barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid er det mellom fødslene for at de kan bli kalt 2 tette syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt blir barn med under 2 års mellomrom regnet for å være 2 tette barn.

Jeg har dog ofte opplevd å få høre at ejg har 3 tette barn og nå får 4 tette enda det er 2 år og 9 mnd mellom nr 2 og 3 og blir litt over 2 år mellom nr 3 og 4 (er under 2 år mellom de to første), så tror folk har ulik oppfatning her.

Skrevet

Tror alle har forskjellig syn på det. For meg er to tette hvis det er mindre enn 2,5 år mellom barna. Vet ikke hvorfor jeg tenker akkurat 2,5 men.....

Skrevet

tror folk flest regner 3 år som vanlig. blir de mye tettere enn det er de ihverfall tette. jeg får ihverfall høre at mine er tett. 23 mnd i mellom. blir 13-14 mnd mellom mellomste og yngste. får en del reaksjoner på det da. blir jo 3 barn på 3 år .

Skrevet

Jeg syns ikke 3 år er tett.

Det må iallefall være mindre enn 2 år.

Jeg får nr 4 når førstemann begynner på skole.

Skrevet

Jeg synes under 2 år mellom de to.

Candy girrl, oj oj, hvordan er det? Hva ble den største omstillingen? Fra 0 til 1, 1 til 2? Vi får to tette her, og veldig spente på hva vi har i vente!

Skrevet

De to første var tøffest overgang. Pappa hadde ikke tid å ta verken fødselspermisjon eller annen permisjon.

Fødte fredag og mandag var han full dag på jobb mens jeg også hadde en som ble 18 måner og ikke gikk i barnehage.

Men ser her inne at det er mange som knuser meg ned i støvlene på antall og tetthet :-)

Skrevet

Jeg har selv 2 år og 3 mnd mellom mine 2 barn.. mange som kommenterer at de er tette faktisk, selv om det er over 2 år mellom dem. Ble gravid da eldste var 18 mnd, og fikk noen kommentarer på det selv om jeg ikke syntes det var så tett selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...