Gjest Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Har en gutt på 10 mnd og har iallefall ikke fått tilbake mensen enda, har gått på Cerazette siden seksukers kontrollen. Sluttet å amme helt ved nyttår omtrent.Flere?
Medium fikk guttebass Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jepp, mistet både mensen og sexlysten. :/
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Hadde ikke mensen mellom de to guttene våres. 2 år. Men nå små blør jeg litt hele tiden
Mamman til Alida J. Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 mistet mensen når jeg begynte på dem (etter 6ukers kontrollen). Men det henter en gang i blant at det er litt små blødninger, er borte på 1-2dager og veldig lite.
Joikaboll@ Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Høres ut fornyftige piller, men er det noen som har hatt vektoppgang med disse pillene? Jeg har alltid lagt på meg ekstrent mye, men disse pillene har jeg aldri prøvd.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 MISTET?? nei....Hadde mensen i 2 mndr i strekk, og null sexlyst pluss utrolig vondt ved sex. Slutta på de, slutta å blø og fikk tilbake sexlysten. Så da har jeg ikke fått tilbake mensen etter fødsel likevel=) Legen sa jeg ikke tålte hormonelle prevansjonsmidler.. Har prøvd utallige mange merker p-piller, plaster, ring osv... Får bare haugevis med bivirkninger... =(
Willy Wonka Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 jeg hadde ikke mensen med Cerazette....og gikk ikke opp i vekt heller. Så perfekte piller her i gården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå