Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har snødd i ett siden i går kveld og alt som var smeltet bort har blitt fylt på igjen. Vi har vel 10-15 cm med nysnø på toppen av den gamle snøen så våren er langt fra i anmarsj her. Vi har vel snø til langt ut i mai, tenker jeg. Har ikke noe imot det, men vet at mange er lei og ønsker seg bare veier og krokus i hagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er fint med snø på vinteren men når det blir mars syns jeg det er deiligt at snøen er borte. Vi har faktiskt hatt endel snø her i vinter og barna har kost seg masse men nå er det krokus, primula og annemona som blomster i hagen. Igår var vi ute og begynte litt på vårrengjøringen i hagen...litt tidlig men likevel godt å få litt gjort.

 

Kos deg med snøen...våren kommer når den kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...