Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg og sambo fikk 5.000 til baby ting i dag. Er gravid i 5 mnd. Hu er et herlig eksempel på en svigermor. Legger seg aldri opp i våre ting, er bare snill og god. Aldri hatt en uoverensstemmelse m henne, har hatt henne i livet i 5 år! Må bare skryte litt :-)
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 så deilig da!!! vi fikk også penger til utstyr av foreldre og svigerforeldre.. vi er visst blant de heldige som har kjekke svigers...;oD
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Ja, det er kjempe deilig:) Og av mamma og sambo hennes får vi ny vogn:) Skal ha tvillinger, så det er mye som må kjøpes inn:) Hører jo om så mye rare svigers atte!
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 jeg syns det er litt underholdene å lese innlegg om svigerforeldre.. det er utrolig mange rare der ute.. for all del, det er ikke nok ikke morsomt for dem i situasjonen. men jeg blir fryktelig glad for at mine er så snille! gratulerer med tvillinger!! så spennende da!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Kjempe spennende, men synes ikke det er noe moro å gå gravid:) Bare plager jo!! Har du mange?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Hehe, jeg har ei forholdsvis grei svigermor jeg også, men hun gjør unektelig sinnsykt stor forskjell på barna og barnebarna sine. Vi er ikke de som kommer heldigst ut for å si det sånn. Vår minste fikk ei bukse og en body til fødselsgave. Kosta vel 100 kr på h&m, mens ett annet barnebarn født ei stund etter fikk stol til over 1000 kr og blomster på føden. Men så var det gullegullsønnen også som fikk barn sist.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 nei jeg likte ikke å gå gravid jeg heller.... sukk... kan tenke meg at det er tyngre med to... har du lenge til termin? jeg har en datter på 14 mnd... har ikke planer om flere med det første... må klare å glemme graviditeten først.. hehe..
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 det må være frustrerende å sitte å se på sånt... de små merker det jo ikke nå, men det kan jo bli vanskelig når de blir større.. ser for meg at det kan bli tøft på julaften når de kan sammenligne gaver.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har termin i begynnelsen på august, men håper virkelig de kommer før. Ikke så veldig mye før da, vil de skal være friske:) Dette er første og siste gangen, det kan jeg skrive under på!! Det er dårlig m forskjellsbehandling! Reagerer på slikt jeg! :-(
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 er det ikke ganske vanlig at tvillinger kommer litt før termin? håper alt går bra med dere alle tre.. he he...
Willy Wonka Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Jeg synes og så det er underholdende å lese alle jeg -hater-svigermor innleggene. Hadde vært moro å høre den andre versjonen (svigermors verjson). Sikkert ikke bare enkle svigerdøtre heller, selv om de her inne bedyrer sin uskyld.... Jeg har en flott svigermor. Får ikke masse gaver, men lillegutt har en farmor som er tilstede, er 100% farmor når vi er på besøk. Leker med han, hjelper til med stell og mating. Går turer med han og koser masse! Verdt myyye mer enn gaver og penger.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Har verdens flotteste svigermor jeg også Inviterer oss stadig på middag så jeg som er gravid skal få i meg 'skikkelig' mat, sender med oss bæreposer med mat og godis hjem, fikser ting og tang, kjøper babydyne, madrass og en masse greier. Gir alltid gode klemmer både når vi kommer og når vi går. Og så bryr hun seg OM, ikke med. Er kjempeglad i henne jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå