Gå til innhold

Søt svigermor jeg har :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo fikk 5.000 til baby ting i dag.

Er gravid i 5 mnd. Hu er et herlig eksempel på en svigermor.

Legger seg aldri opp i våre ting, er bare snill og god.

Aldri hatt en uoverensstemmelse m henne, har hatt henne i livet i 5 år!

Må bare skryte litt :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

så deilig da!!! vi fikk også penger til utstyr av foreldre og svigerforeldre.. vi er visst blant de heldige som har kjekke svigers...;oD

Skrevet

Ja, det er kjempe deilig:) Og av mamma og sambo hennes får vi ny vogn:) Skal ha tvillinger, så det er mye som må kjøpes inn:)

 

Hører jo om så mye rare svigers atte!

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

jeg syns det er litt underholdene å lese innlegg om svigerforeldre.. det er utrolig mange rare der ute.. for all del, det er ikke nok ikke morsomt for dem i situasjonen. men jeg blir fryktelig glad for at mine er så snille!

 

gratulerer med tvillinger!! så spennende da!

Skrevet

Kjempe spennende, men synes ikke det er noe moro å gå gravid:)

Bare plager jo!!

Har du mange?

Skrevet

Hehe, jeg har ei forholdsvis grei svigermor jeg også, men hun gjør unektelig sinnsykt stor forskjell på barna og barnebarna sine. Vi er ikke de som kommer heldigst ut for å si det sånn. Vår minste fikk ei bukse og en body til fødselsgave. Kosta vel 100 kr på h&m, mens ett annet barnebarn født ei stund etter fikk stol til over 1000 kr og blomster på føden. Men så var det gullegullsønnen også som fikk barn sist.

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

nei jeg likte ikke å gå gravid jeg heller.... sukk... kan tenke meg at det er tyngre med to... har du lenge til termin?

 

jeg har en datter på 14 mnd... har ikke planer om flere med det første... må klare å glemme graviditeten først.. hehe..

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

det må være frustrerende å sitte å se på sånt... de små merker det jo ikke nå, men det kan jo bli vanskelig når de blir større.. ser for meg at det kan bli tøft på julaften når de kan sammenligne gaver.

Skrevet

Jeg har termin i begynnelsen på august, men håper virkelig de kommer før. Ikke så veldig mye før da, vil de skal være friske:)

Dette er første og siste gangen, det kan jeg skrive under på!!

 

Det er dårlig m forskjellsbehandling! Reagerer på slikt jeg! :-(

 

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

er det ikke ganske vanlig at tvillinger kommer litt før termin? håper alt går bra med dere alle tre.. he he...

Skrevet

Jeg synes og så det er underholdende å lese alle jeg -hater-svigermor innleggene.

 

Hadde vært moro å høre den andre versjonen (svigermors verjson). Sikkert ikke bare enkle svigerdøtre heller, selv om de her inne bedyrer sin uskyld....

 

Jeg har en flott svigermor. Får ikke masse gaver, men lillegutt har en farmor som er tilstede, er 100% farmor når vi er på besøk. Leker med han, hjelper til med stell og mating. Går turer med han og koser masse! Verdt myyye mer enn gaver og penger.

Skrevet

Har verdens flotteste svigermor jeg også:) Inviterer oss stadig på middag så jeg som er gravid skal få i meg 'skikkelig' mat, sender med oss bæreposer med mat og godis hjem, fikser ting og tang, kjøper babydyne, madrass og en masse greier. Gir alltid gode klemmer både når vi kommer og når vi går.:)

Og så bryr hun seg OM, ikke med.

 

Er kjempeglad i henne jeg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...