Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Sønnen min(1 år) har ikke sovet en hel natt.Våkner gjennom hele natta,ofte bare gråter han. Begynte med mme da han var 2mnd.Det jeg lurer på er om noen har erfaring med melkeintoleranse og søvn på så små. Både faren og broren har dette.Broren sov ikke en hel natt før han var 3,fikk ikke konstantert intoleranse før han var rundt 3 år. Kan det være det 1åringen sliter med? Jeg har vært tålmodig,men etter jeg beynte å jobbe så er det slitsomt med kun 3 timers søvn.... Han er en fornøyd gutt på dagtid. Noen med erfaring???
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Min eldste sov knap nok en natt igjennom før han ble 3,5 år, og han ikke noen intoleranse mot noe mat, ikke noe eksem eller noe annet heller. Mellomste derimot hadde melkeintoleranse (han har nå vokst det av seg), i tillegg har han atopisk eksem, var plaget med væske i mellomørene, mandler, polypper osv, men han har sovet kjempegodt om natten siden han ble 7-8 mnd gammel. Kun våknet i perioder når han fikk tenner eller var skikkelig syk. Er godt mulig din 1 åring har melkeintoleranse, men det trenger ikke være noen sammenheng med søvn på dette.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Takk for svar.Blir litt desperat etter en forklaring,men må vel bare trøste meg med at han blir jo eldre : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå