Gå til innhold

UL idag!!! Jipppiiiii:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ALT så helt fint ut!! Nå er jeg bare veldig avslappet og lykkelig!!:o) Var litt lengre enn jeg trodde, 11+6 idag, så da tripper jeg elegant over til 2 tri i morgen, helt utrolig så fort de siste ukene har gått!! Håper dere alle kommer etter litt etter litt, masse lykke til dere alle!!:o) Klemmer fra meg:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weeeeeeeeeeeee vi er så glade for deg :)

Skrevet

Takk Mikadimoo:o) Du er alltid her med et godord!! Masse klemmer:o)

Skrevet

Gratulerer!!!! Så godt å få en bekreftelse på at alt er i orden!!!

Lykke til videre =)

Kommer forhåpentligvis inn på 2 tri om halvannen uke jeg også =)

Klems

Skrevet

Har lært av den beste vettu ;)

Skrevet

Gratulerer! =) Så moro!

Jeg skal på UL på torsdag. Er så spent, så spent. Var hos legen i dag, jeg. Han mener jeg må være 12 fullgåtte uker nå, eller at det er to i magen min. Er 10+1 i dag. Men jeg venter med å endre dato til jeg får bekreftelse fra UL. Så hvem vet, plutselig er jeg i 2. tri. jeg og.. Kommer etter om ikke så lenge ihvertfall =)

Skrevet

Tusen takk for alle hyggelige hilsninger!!:o)

Blir spennende med ul Veslemus, er en heeelt utrolig følelse og få se babyen som er SÅ ferdig etter bare 12 uker, fingre og tær, og bare 5 cm lang...helt utrolig!! Lykke til alle, så snakkes vi igjen på 2 tri:o)

Skrevet

Så koselig!!!! :)

Skikkelig flott å høre at alt så bra ut....

Jeg kommer til 2.trimester på lørdag, gleder meg!!

Var på første kontroll idag, hos jordmor... :)

Klem

Skrevet

Så flott! Var også på UL i dag. Er 11+1, så hopper også over i 2.trimester på søndag. Det blir kjempe godt. Begynner å la meg selv glede meg ordentlig nå som vi så alt var i orden og den lille sprellet med armer og bein:-)

Skrevet

Så det er flere enn meg som lot nysgjerrigheten vinne og tok tidlig ultralyd ja...hehe....angrer ikke ett sekund på at jeg gjorde det ihvertfall!!! Blir jo bare så mye mer betrygget når man ser med egne øyne at ting er som de skal være. Da tripper jeg videre, og håper vi snakkes på 2 tri. Masse klemmer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...