MissUnderCover Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 som har en god oppskrift til meg? Helst ikke for komplisert...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 jeg laget noe veldig godt for lenge siden. da delte jeg svinefileten i stykker, surret en strimmel bacon rundt hver. stekte raskt i pannen og så inn i ovnen.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Indrefilet av svin, du mener? Å helsteke den er jo godt, servere med blomkålpuré, fløtesaus og stekt brokkoli med champignon?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Skjær svinefileten i strimler Stek den på pannen Ha i tomater, paprika, løk og sjampinjong, la det surre litt Hell over en boks med matfløte Krydre med hvitløk, paprikakrydder, salt og pepper La trekke litt Server med ris :-)
Fire småtroll Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Helstek den på grillen, server med båtpoteter, stekte grønnsaker og en god saus. Skikkelig helgemat det! Eller del den i strimler og stek, ta ut av pannen og stek grønnsaker (f.eks løk, sopp, paprika og squash). Legg kjøtt og grønnsaker i en kaserolle, hell på matfløte, varmt vann med buljongterning, og litt soyasaus. Smak til med salt, pepper og ingefærkrydder. Ha på litt maizena for riktig tykkelse. Server med båndspagetti og salat, evt baguetter.
MissUnderCover Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2009 namnam, da blir det god middag i dag, her var det mange gode tips:) tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå