Kari-mor :) Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Positive/negative erfaringer? Noen tips å komme med kanskje? Vi vurderer å ta en tur, har sett flere fine og barnevennlige hotell/leiligheter, men vil gjerne høre fra dere som har vært der
Små Einsteins Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg anbefaler IKKE å dra til Bulgaria, vi var i Abena i fjord og var så utrolig skuffet.Vi fikk beskjed at det var billig der men det har blitt veldig dyrt der og folkene der er masete og mange er ikke mye serviceinnstilte der.Kommer aldri til å reise tilbake.
tante grusom master of law Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg kjenner flere som har vært i bulgaria og de sier det samme som hun over meg her. De hadde skikkelig dårlige erfaringer fra bulgaria.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Så trist å lese:( Har sitti og sett på ett ordentlig fint hotell i Albena nå, men vil jo ikke reise til et sted folk flest har dårlige erfaringer med.
Full house Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er ikke enig. Har vært i Bulgaria både med og uten unger, og har ikke opplevd å være misfornøyd. Det er selvfølgelig ikke like bra som feks. Thailand, men en helt ok ferieplass:-)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Vi var i Albena da lillemor var 11 måneder, og vi hadde en kjempefin tur ) Litt kjip gågate og få resturater, mye var bygget fort kun for turister, så de hadde glemt å legge inn kloakk og toalett på noen av pubene... hehe Tok taxi til Varna en dag, da fikk vi sett litt byliv også. Det var billig da vi var der, pappa spanderte alt(mat og drikke), vi var 6 voksne, og han brukte mindre enn 10 000 kr. Men prisene stiger vel fordi det har blitt mer populært enn før.
Janusina Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Vi var i Obzor i tre uker i fjor og det var helt herlig!! Perfekt! Du kan ikke dra konklusjoner fordi noen har negative erfaringer!Sånn er det overalt og dib representerer jo ikke alle turister Ville bestilt uten å nøle altså. Kjempebillig land, hyggelige mennesker også er det veldig pluss med bare 4timer + - med fly! Go for it sier jeg. Jeg ville forhørt meg litt med reiseselskapene og beskrevet behovene for dem så de kan komme med forslag
2 Sommerbarn Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Vi var på ferie i Golden Sands i fjor, på ambassador hotel (3 stjerner). Vi reiste med en ett åring og hadde en kjempekjekk ferie. Hotellet var bra, servicen var kjempebra. Hotellet var litt utenfor sentrum men i gangavstand til promenaden/gågata. Prisene i gågatene litt lenger opp fra promenaden var veldig rimelige. Maten var kjempegod og billig.
2søtesmåh Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 MAAAANGE ganger i ALbena...Kjempefornøyd..Har ALLTID lyst til å tilbake ) Men smaken er som baken,- også når det gjelder ferier. Det er STOR forskjell på hotell, mtp basseng/ikke basseng, restaurant/ikke restaurant..Noen hotell har all-inclusive, noen ligger "oppi bakkene" og er derfor et stykke fra stranda..(om man foretrekker det).... Det er så og si null uteliv(kjempebra for barnefamilier), stor variasjon på kavliteten på restaurantene (de er vel egentlig beregnet på ulike nasjonaliteter, ikke alle liker det vi nordmenn liker så kvaliteten er jo bra, men med andre menyer enn vi liker), men det er rent på stranda, i gata, og folkene er på langt nær like påtrengende (stort sett) som det de er mange andre "sydenland"... Hører sjelden/aldri om stjålne ting i selve Albena, men om man drar på tur utenfor f.eks så må man her passe seg også... Les om hotellene, beliggenhet, basseng osv mtp hva dere vil ha...Det er ofte der ferien blir bestemt mtp bra/dårlig ferie...Det er her kvalitetsforskjellen er størst, også når man ser på betjening...
Gjest Gul stjerne Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Jeg var med liten på 8 mnd i fjor,sunny beach.
Kari-mor :) Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk for mange tilbakemeldinger! Vi får høre litt med reiseselskapene. Er bare så redd for å dra til et sted som vi blir skuffet over, men den sjansen må man jo bare ta uansett hvor man drar når det er snakk om første gang
Norwegian by injection Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Anbefaler Bulgaria jeg! Vi har leilighet der (St. Vlas)...bare pos.efaringer. Aldri opplevd noe neg. i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå